Luahan hati penyokong pembangkang yang tak akan undi Pakatan lagi

on Sunday, March 4, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Di bawah ini merupakan komen yang menarik perhatian GPB yang mana beliau adalah penyokong kuat pembangkang dahulunya . Tetapi sekarang beliau menyesal setelah melihat sendiri masalah dan pembohongan pemimpin pembangkang yang melihat kucar-kacir negeri yang ditadbir mereka.

Beliau dan rakan-rakanya tidak akan mengundi pembangkang lagi di PRU akan datang .



aku dulu pun terpengaruh dgn pembangkang ni!...tapi bila tenguk negeri2 dibawah kuasanya...apa yg aku lihat di sana pentadbiran,ekonomi,sosial,agama kelihatan kucar-kacir seperti tak tahu memerintah!...


lihat saje di Selangor dgn masalah murtad, curi pasir dan bertambah banyak sarang maksiat yg tumbuh bak cendawan,masalah pembuangan sampah yg tak terurus ,hingga bandar2 kotor...menyebabkan aku dan ramai kawan tak akan pilih pembangkang lagi, sebab aku tenguk negeri2 yg ditadbir BN sudah jauh meninggalkan kita... lihat saje Johor, Melaka,Pahang dan Sabah!negeri2 ini paling pesat membangun!...menyesal- menyesal dan menyesal!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.