Kenali Calon MP K Terengganu dari PAS

on Friday, January 2, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments



Gambar: Baguihnya YB PAS ini tidur. Mungkin letih kot ceramah siang malam..dahulu PAS sebarkan gambar Pak Lah tido dalam PWTC ,kini orang PAS pun tidur juga.

Inilah wajah YB Wahid Endut (ADUN Wakaf Mempelam) dipilih sebagai calon PAS dalam pilihan raya kecil di Kuala Terengganu semalam. Wahid Endut dipilih sendiri oleh Hadi setelah favourite candidate seperti Mohd Sabu & Dr Syed Azman (team Erdogan) dan Wan Mutalib & Musthapa Ali (team Ulama) diketepikan oleh PAS. Saya rasakan pastinya ada yang tidak berpuashati dengan pemilihan tersebut,terutama dari team Erdogan yang mengharapkan Dr Syed Azman sebagai calon mereka.

Berdasarkan video Dalam satu sidang Dewan Undangan Negeri Terengganu, Wahid Endut sendiri mengakui bahawa sepanjang pentadbiran PAS pada 1999-2004, tiada pembangunan yang dibawa oleh PAS di negeri Terengganu.



Wahid sendiri mengakui bahawa PAS tidak membawa sebarang pembangunan, mengapa lagi pemimpin ini mesti dipilih lagi sebagai Ahli Parlimen ? Kuala Terengganu adalah medan pilihan raya secara demokrasi, jangan jadikan Kuala Terengganu medan membaling batu, meraba, memukul orang dan memprovokasi orang lain seperti di Permatang Pauh dahulu.


5 Responses

  1. Anonymous says:

    tido kuat sebab anak ramai, 9 orang, tak cukup dua utk satu pasukan bolasepak....

    inilah calon yg dipertaruhkan demi utk berlaku adil, maksudnya tidak ada calon dari ERDOGAN & tidak ada dari team Ulamak Guru Hadi

  2. Anonymous says:

    Sedikit info utk tuan rumah,

    Abdul Wahid memang calon dari Team Ulama' kerana diakui sendiri oleh Harakah bahawa Abdul Wahid adalah anak didik Mustapa Ali.

    Sama2 warwarkan,

    terima kasih!

  3. memang pun ,abd wahid ini dipilih sendiri oleh Hadi dan anak didik mustafa ali (team ulama )

  4. Anonymous says:

    Asalkan calon dari parti PAS sudahlah. Tido itu kerana kerja kuat siang dan malam. Tak ada pembangunan pun tak apa, sebab rakyat suka wakil rakyat yang pandai berceramah, seronok ada lawak dan mengata pula kat orang. Jika kalah pun pembangunan tetap ada, jangan risau. Lim Kit Siang dan anaknya akan turun bantu calon PAS. PAS tak perlu bercakap pasal hukum hudud lgi nanti karpal marah. PAS kena main lagu lama pasal dosa dan pahala macam TGNA kata baru-baru ini. Ulama cakap berbelit pun rakyat percaya itulah yang bagus tu. Jadi ustadz2 dan ustadzah turun ramai2 demi kemenangan calon PAS kita bercakaplah apa pun tak apa. Ambil peluang ketika rakyat percaya kepada kita, ustadz2 dan ustadzah2. Perjuangan pas adalah jihad, masuk syurga.

  5. yayaya... jatuhkan umno... jatuhkan Bn.. yaya... hantuya... ijn x jadik amik.. yayaa... bom?c4?

    islam hadhari... yaya sesat lagi menyesatkan....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.