TERKINI ! Anwar bakal buat U Turn , terima calon PAS jadi MB Selangor !

on Tuesday, September 9, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 15 Comments


Jika ini game lakonan Anwar untuk krisis MB Selangor , memang badut  sarkas la Ketum PKR. 

U turn sahajalah  game Anwar seperti juga Pas dan akhirnya rakyat Selangor jadi mangsa .




Kuala Lumpur - Menurut satu sumber dalaman PKR, Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim diberitakan telah bersetuju untuk menerima siapa saja calon Menteri Besar Selangor yang diputuskan oleh Sultan. Sumber berkenaan juga memberitahu bahawa Anwar juga bersedia menerima walaupun sekiranya calon Menteri Besar tersebut datang dari parti PAS.

Pujukan PKR kepada Pas beri
laluan di Pengkalan Kubor 

 Anwar dikatakan bertindak sedemikian setelah menerima maklum balas dari setiap pemimpin kanan PKR yang mahu kesepakatan didalam PR dikekalkan dan tidak diganggu gugat oleh kemelut perlantikan Menteri Besar Selangor.

Dap mohon maaf antara
permulaan game mereka untuk
selesai isu krisiS MB Selangor 

 Keputusan Anwar juga difahamkan dibuat berdasarkan perjuangan asal Pakatan Rakyat iaitu menumbangkan Umno dan menubuhkan kerajaan baru Pakatan bagi menggantikan Barisan Nasional pimpinan DS Najib Razak.

 Sebelum ini Presiden PAS Abdul Hadi Awang dikatakan telah menghantar 3 nama kepada Sultan Selangor sebagai calon Menteri Besar. Antara nama yang disebut ialah Iskandar Samad. - Utaranews.com




15 Responses

  1. Anonymous says:

    Aku doakan PR berkubur...amin

  2. Anonymous says:

    Aku doakan PR berkubur...amin

  3. Anonymous says:

    Depa punya strategi sekarang ialah terima siapa saje yg tuanku pilih dari pas. Lepas tu November adakan undi tak percaya supaya dun bubar. Yang paling untung sini ialah dap. Berapa kerusi yang umno bolih menang? Dap akan letak beberapa calon Melayu untuk jadi MB baru.

  4. Anonymous says:

    Aku sujka je kalau ada pembangkang yang kuat, adil dan menghormati perlembagaan dan institusi diRaja. malangnya PR adalah babi nonok yang hendak menghancorkan segala-galanya. KENYATAANNYA semua negara yang menghancorkan kerajaan dan perlembagaan(Libya, Iraq, Mesir dll) makin hancor jadinya dan kesudahannya ialah kematian dan kezaliman keatas semua penduduk.

    Hancorkan DAP dan PKR. PArasit nepotisme besar ini adalah golongan syaitan dan berhatikan binatang.

  5. Anonymous says:

    Aku doakan PR berkubur...amin

  6. Anonymous says:

    DAP minta maaf? hahaha..org melayu percaya ke dgn cina tongsan ni..
    ikhlas ke idak...

  7. Anonymous says:

    Cerdik PKR bila nampak tak boleh menang serah kat PAS atau mungkin nak pujuk PAS agar sealiran dengannya tentang isu MB Selangor.

  8. Anonymous says:

    pkr tahu kalau bertanding sure kalah...pas pasti boikot tu sebab beri lalauan bukannya berjiwa besar tapi berkepentingan politik...macam rakyat bodoh sangat yang baca percaturan mereka....

  9. Anonymous says:

    Percubaan tarik dan tarik tak lepas .. dan sekarang situasi anwar menghulur lagi ... permainan raja pembohong bermula lagi

  10. Anonymous says:

    UMNO yang mengamalkan nepotisme bukan aku. Itu yang aku boleh buat perhimpunan BERSIH dulu.Ramai pengikut dan penyokong bodoh aku bersama aku. menghapuskan Nepotisme ni. Aku cuma nak lantik bini aku saja jadi MB, sampai bergaduh pun, semua kena ikut juga. Ini bukan nepotisme sebab kena tang aku. Aku kena pecat sebab meliwat tak boleh, tapi aku pecat orang tanpa sebab tu pula semua kena setuju. Ini namanya bodoh bin banggang.

  11. Anonymous says:

    Anuar memang bijak berpolitik. Dia sengaja timbulkan ketegangan dalam politik Selangor untuk tujuan dialah menjadi hero pendamai kepada parti dan rakyat. Dia akan terima pilihan Sultan dikalangan calon PAS untuk MB. Maka kemelut pon selesai. Pada hal dia juga pencetus kemelut ini. Dia akan mohon maaf pada Sultan. DAP akan ikut. Permusuhan dengan PAS akan dapat dipulihkan. Pakatan sure lepas ini akan bertambah kuat sokongan baik dalam parti dan luar parti. Anuar akan dilihat sebagai tokoh penyelamat. Buktinya PKR dah bagi laluan kpd Pas di Pengkalan Kubor. Starateginya tidak mahu satu golongan dlam PAS berbaik dgn UMNO. Mereka mahu PAS dan UMNO terus bergocoh. Yang menguap dan tak dapat apa apa adalah UMNO..Tapi memang layak tak dapat apa apa pon.. LEMBAB..

  12. Anonymous says:

    INI SEMUA KERJA GILA ANWAR DAN PKR......

  13. Anonymous says:

    Anwar terpaksa beri kpd PAS kerusi PENGKALAN KUBOR sebab dia tahu akan kalah..ha..ha..

  14. Unknown says:

    September 9, 2014 at 4:20 PM
    pembangkang diselangor adalah UMNO/BN
    PR (PKR,DAP &PAS)KERAJAAN
    SIAPA YG ANDA MAKSUDKAN.

  15. Anonymous says:

    Apa pon.. U turn ke atas baring terlentang atau menungging ke...Presiden Pas dan gulongan Ulama Pas tak bolih dibuaikan mimpi fitnah dan adu dumba olih gulongan anwarinas.. Mika ni perlu dibersihkan dari Pas... yang pasti mereka ini tunggul tunggul anwar dalam Pas yang akan merotan dan mensulib para pemimpin Pas.. bila kaedaan memerluka ianya berlaku.. Jaga jaga.. Nik Aziz dikelantan .. nyenyak dibuat mereka..sekarang dikutuk habis pulak.. hilang title wali yg sengaja digula gulakan.. dulu.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.