SUSPEK LELAKI CINA TERBABIT PEMBUNUHAN PENGASAS AM BANK !!

on Wednesday, July 31, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Pembunuhan Pengasas Arab Malaysian Bank, Hussain Ahmad Najadi dipercayai mempunyai kaitan dengan tuntutan wang berjumlah RM300,000 antara pihak beliau dengan sebuah tokong Cina di Kuala Lumpur.

Sumber memberitahu, sebelum kejadian jam 12.30 tengah hari tadi, mangsa telah bertemu dengan seorang lelaki bergelar datuk berhubung pembelian saham harta kuil Cina yakni sebuah kedai 3 tingkat di Jalan Berangan.

“Pertemuan antara mangsa dengan isterinya bersama datuk ….. mengambil masa lebih kurang 20 minit dan datuk berkenaan telah keluar meninggalkan kawasan kuil selepas itu.

“Mangsa dan isteri bagaimanapun duduk berbincang lanjut dengan penjaga kuil,” katanya.

Tambah beliau, selepas beberapa minit selepas mangsa dan isteri berjalan menuju ke kawasan meletak kereta berhampiran kuil itu apabila seorang suspek lelaki dari
arah belakang melepaskan tembakan rambang kepada kedua-dua mangsa.

Dipercayai 3 lelaki Cina berumur antara umur 35 ke 40 tahun yang menunggu di luar kuil ketika Hussain bertemu lelaki bergelar datuk berkenaan menjadi suspek utama kejadian.

Senjata yang digunakan dipercayai jenis 9mm Luger

Hussain disahkan mati di tempat kejadian dan dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk dibedah siasat manakala isterinya dihantar ke Hospital Tung Shin di sini untuk rawatan.

Khairi berkata siasatan awal mendapati tiga suspek lelaki berumur lingkungan 35 hingga 40 tahun telah menunggu mangsa di luar tokong semasa mangsa sedang berbincang.

“Suspek meloloskan diri menggunakan teksi. Punca sebenar belum diketahui tetapi dipercayai mempunyai kaitan dengan perniagaan,” katanya.-mynewshub.


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Allahuakbar.....!sedih prbuatan ini!!!Hussain Ahmad Najadi adalah penymbang utama dlm bntuk kewangan bagi prmulaan penubuhan UIA RM4 juta USD kalau tak silap la!

  2. Anonymous says:

    Apa lah dah macam cerita Hong Kong. Ingat masa cerita kungfu pulak. Ini cerita wang yu dan cheng xsing, chang wai mung dan munkin bruce lee . Dah tak selamat kah Malaysia.

  3. Anonymous says:

    Kenapa pemimpin/bijak pandai Islam/Melayu/UMNO kita sekarang asyik meninggal mengejut dengan segala macam Kanser, penyakit jantung, kemalangan jalanraya atau jenayah (bukan nak mempersoalkan takdir dari Allah SWT, cuma kita perlu berhati-hati dengan kemungkinan segala jenis bahaya dari MUSUH Islam/umatnya)? Tengok Allahyarham Datuk Sosilawati dan 3 rakannya, semuanya Melayu/Islam yang berjaya, dan Doktor wanita Melayu yang dipotong jarinya - semua oleh SAMSENG India, termasuk seorang peguam. Ini sungguh mencurigakan.

    Besar kemungkinan, Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan Allahyarham TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) – dan ini adalah salah satu “modus operandi” CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Kemerdekaan yang Nationalis, terutamanya pemimipin Islam yang Nationalis!

    Juga umat Islam/Melayu yang asyik terbunuh/tercedera dengan NGERI, dalam KEMALANGAN INDUSTRI-JALANRAYA (yang MENCURIGAKAN, hari-hari, selalunya lebih dari dua orang Melayu/Islam mati ngeri, terutamanya kemalangan dengan lori – entah-entah lori SAMSENG kongsi gelap tak, yang sengaja sasarkan Melayu/Islam, termasuk yang asing – bayangkan jumlah dalam setahun meninggal, terutamanya jenerasi muda Islam/Melayu) dan JENAYAH, semuanya makin meluas (termasuk dalam kebakaran yang makin menjadi ke atas rumah atau kedai)! Ini termasuklah umat/pekerja Islam Malaysia dan yang asing, yang miskin, dan yang merantau jauh cari makan untuk bantu keluarga mereka, seperti kebanyakan rakyat Islam Bangladesh/Indonesia/Pakistan/Kampuchea/Rohingya yang miskin – bayangkanlah PENDERITAAN semau keluarga mangsa-mangsa ini.

    Dan amat mencurigakan bila rejim Cina PAP bawa jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian yang diberi kerakyatan dengan mudah untuk MENGECILKAN terus jumlah umat Islam/Melayu Singapura, ditiru dari PENAJAnya, Yahudi Zionis Israel, yang ambil jutaan imigran Yahudi dan Kristian Zionis, untuk MENGECILKAN jumlah umat Islam Palestin!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.