Ribuan rakyat hadiri Majlis Kesyukuran Ramadhan Dr Mazlan Isnail

on Sunday, July 7, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Hari ini GPB menghadiri kenduri kesyukuran sempena menyambut Ramadhan dianjurkan bekas Calon BN Parlimen Permatang Pauh , Dr Mazlan Ismail di Taman Guar Perahu.

Menariknya PDM di kawasan telah berjaya dirampas semula BN di PRU13 yang lalu walaupun pelbagai strategi PR untuk memecahbelahkan penduduk di sini.

Kehadiran lebih 2 ribu penduduk sekitar taman ini menunjukkan sokongan mereka bukan sahaja di peti undi tetapi program dianjurkan Umno .

Selain itu , Dr Mazlan juga turut mempromosi aktiviti  keagamaan di bulan Ramadhan di DARUL WEHDAH  nya yang baru ditubuhkan .



One Response

  1. Anonymous says:

    Walaupun kalah sepatutnya Najib memberi tempat kepada orang sperti DR.Mazlan utk memegang jawatan yg sesui tanpa membuang masa,tapi Najib mengutamakan memberi jawatan kpd orang seperti Sahalan Nasution.Apalaaa....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.