Hot ! Penyebar fitnah kepada Guru Besar Melayu SK Sri Pristina terbongkar !!

on Friday, July 26, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 12 Comments






Dari pendedahan Ganeswari, timbul karektor Facebooker "Wen Xin Hu dan Chan Wei See yang secara tiba-tiba muncul dan mula menghambur kata-kata perkauman."

Sebaran fitnah oleh wanita India ini telah disambut oleh Amenoworld.

Muka Amenoworld dengan Ganeswari ni hampir sama? Kembar kot?


Anda baca pendedahan di bawah :

Dalam isu makan di tandas ni, ada dua kumpulan Red Bean Army Cina DAP yang memainkan peranan.

Satu yang menggunakan nama Guneswari Kelly yang mula menghangatkan isu ini.

Kedua, watak seperti Wen Xin Hu dan Chan Wei See yang secara tiba-tiba muncul dan mula menghambur kata-kata perkauman.




(Klik untuk besarkan saiz gambar – Lihat, asalnya semua mahu mengelak bercakap dari sudut perkauman dan tiba-tiba muncul watak Wen Xin Hu yang mula memainkan sentimen kaum dan merendahkan masyarakat India yang tidak mahu mengutuk orang Melayu)

Lagi bukti :




Akaun-akuan palsu menggunakan nama masyarat India pula mula digunakan kemudiannya…berakhir dengan ia mula menjadi isu perkauman antara masyarakat Melayu dan India.

Kalau anda lihat printscreen di bawah, ternyata masyarakat India sendiri pasal asalnya meminta perkara itu diselidik dan tidak dijadikan perkara perkauman.

Masyarakat Melayu juga seperti itu….kemudian, datanglah puak-puak Red Bean Army mula memainkan isu perkauman. Dari status yang merbahaya kepada komen-komen yang menyakitkan hati sehingga kepada klip parodi disusun dengan baik sekali.

Soalnya sekarang…sampai bila kita akan terus diperbodohkan puak-puak Red Bean Army Cina DAP ni semua? Dari sebelum pilihan raya hingga kini, kumpulan itu memainkan peranan dalam memecah belahkan rakyat negara ini.

Dari isu kaum…kini isu agama pula…takkan kita sebagai rakyat akan diam dan menerima tindakan orang memperbodohkan kita! - MyNewsHub


12 Responses

  1. Ryo R6 says:

    ni fb mat haprak tu..memang status memanjang bikin org Islam panas..

    https://www.facebook.com/wenxin.hiu?fref=ts

  2. Anonymous says:

    Dengan Najib Gor sepagai PM Malaysia maka perkara penghinaan sebegini akan berterusan. Bagi memastikan perkara sebegini berhenti maka perlu di "turunkan" Najib dari kedudukan sekarang sebelum Malaysia menjadi semakin parah.

  3. ajax85 says:

    kita sepatutnya bersatu padu..

  4. Anonymous says:

    hrap kerjaan amek tindkan pd red bean army..depa ni dh mlmpau sgt

  5. Anonymous says:

    najib lembik selembik si mudin amaran pemimpin umno yg lain pengecut cuma jaga telo masing2 je

  6. Anonymous says:

    semua salah cina..padahal murid cina kat sekolah tu cuma 3 org..kamon lah kawan2 jgn lah rasis tak tentu pasal.

  7. Anonymous says:

    cina lagee...

  8. Blackman says:

    Somebody, please file a Police Report so that the root cause of this viral issue be put to rest and to make sure this incident doesn't recur.

  9. Unknown says:

    Kalau mcm ni la... makin ramai yg bertindak liar jika hal serious nie tidak di ambik tindakan.. bgi yg tk fhm,mrk akan brfikir undang2 negara kita lemah,tapi yg sbenarnya pihak yg menjalankan undang2 tu yg tak serious menegakkn undang2...???

  10. Unknown says:

    Kalau mcm ni la... makin ramai yg bertindak liar jika hal serious nie tidak di ambik tindakan.. bgi yg tk fhm,mrk akan brfikir undang2 negara kita lemah,tapi yg sbenarnya pihak yg menjalankan undang2 tu yg tak serious menegakkn undang2...???

  11. Anonymous says:

    What what

  12. Anonymous says:

    Anwar Berahim dah kangkangkan pintu besar-besar supaya NON kutuk MIM. NON pun macam orang mengantuk dapat bantal... Anwar's behaviour is the cause of all these decidedly hatred chain of reactions. So, janganlah pusing-pusing cari siapa yang menyebabkan kemelut ini. Kit Siang cunningly took up the cue and spun it to his advantage that caused the 93% chinese tsunami in the PRU13. Period. Stop denying the facts.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.