PAS + SYAITAN VS UMNO

on Thursday, October 21, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

gambar oleh : DET

Perwakilan Umno Kelantan yang menarik perhatian PB hari ketika sesi perbahasan ucapan dasar presiden .Datuk Alwi Che Ahmad dari Bahagian Ketereh mendakwa Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat telah menjual Islam kerana sanggup berkompromi dengan pihak yang menyindir agama rasmi negara ini.

Timbalan Ketua Umno Ketereh Datuk Md Alwi Che Ahmad juga berkata, Menteri Besar Kelantan itu pernah bercakap dengan mendakwa sanggup berkawan dengan syaitan pun daripada berkawan dengan Umno.


“Kita perlu pertahankan Islam, adakah kita mahu pertahankan Nik Aziz?Beliau sudah menjual Islam, beliau sanggup berkawan dengan syaitan. “Beliau sudah buang semua ini (Islam), beliau berkawan dengan syaitan kerana benci kepada Umno,”

Juak2 PAS memang terasa betul bila Alwi Che Ahmad sendiri balun PAS Kelantan diketuai Nik Aziz . Klik di sini blogger pencacai PAS marah betul bila tok guru depa diserang .

Mereka memang selalu tuduh UMNO kafir dan jahat , nah sekarang wali selipar mereka banggakan itu pulak cakap PAS sanggup kawan denga syaitan pun asalkan menang ..


PAS + syaitan VS UMNO


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.