Beri pas media kepada Malaysiakini tindakan bodoh !!

on Friday, October 22, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Semalam , Umno telah membuat kesilapan besar apabila mengeluarkan pas media kepada Malaysiakini bagi membolehkan wartawannya membuat liputan sempena perhimpunan agung parti itu.


2 pas dikeluarkan kepada portal berita yang bukan bebas itu tetapi menyokong Pakatan oleh sekretariat UMNO . PB mendapat maklumat ini semua adalah kerja Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang membangkitkan isu selepas rintihan wartawan kaki spin dan suka memaparkan berita buruk mengenai kerajaan dan UMNO .


Sepatutnya perkara ini tidak berlaku kerana wartawan Malaysiakini sentiasa melaporkan berita buruk mengenai UMNO. terbaru klik di sini . Amat bodoh la kita membenarkan tetamu yang tidak diundang ini masuk rumah kita . Ibarat mengajak kaki fitnah masuk ke rumah untuk mencari cerita masalah dalaman dalam rumah kita .

Kepada Ketua Pemuda UMNO dan pemimpin UMNO , jangan terkejut la gambar2 buruk anda seperti tidur dan lain-lain akan ditunjukkan lepas ni dek kerana kebodohan kita untuk menunjukkan kebebesan media .


2 Responses

  1. Anonymous says:

    sungguh aku tak faham !

  2. Anonymous says:

    aku pun x faham..link tu pegi kat islamic fashion tu..tp kenapa fashion x tutup aurat?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.