Akhirnya mangsa liwat terbaru Anwar buat laporan polis

on Wednesday, October 6, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Sumber: Gelombang Wangsa Maju

Jam 2.00 petang, bertempat di Ibupejabat Polis Daerah (IPD) Klang, seorang pegawai khas Pakatan Rakyat dan Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim telah membuat laporan polis yang beliau turut menjadi mangsa liwat Anwar Ibrahim.

Mangsa liwat tersebut adalah Rahimi Osman. Beliau dijangka akan membuat press conference di Lotus PJ pada jam 4.00 petang ini.

Anwar Ibrahim yang kini berada di Rome, Itali bagi menghadiri International Meetings of Prayers for Peace di Church of Sant’Egidio pasti tersentak dengan laporan dan pengakuan yang dibuat oleh Setiausaha Sulit beliau.


Setelah rakyat diperlihatkan dengan gelagat Wild Animals in PKR Kingdom and Human Barabarics pada Pemilihan PKR 2010, rakyat akan sekali lagi dipertontonkan dengan filem haru biru Anwar Ibrahim ‘I Am The Real Sodomizer’.

Belum habis musibah menimpa PKR, aksi peliwat Ketua Umum PKR pula didedahkan oleh orang kanan beliau.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.