Live dari Dewan Merdeka - sesi pergulungan

on Saturday, October 23, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

3.15 pm

Ucapan Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin dimulakan ucapan dengan surah Al-Imran ayat 51. Memuji kejayaan Makmal Pemuda.

Berpuas hati dengan hasil usaha Makmal Pemuda BN sehingga idea2 yang dicetuskan makmla telah mendapat perhatian PM dalam Budget 2011 . KJ juga mencadangkan program institusi pemikiran Umno ditubuhkan bagi membantu Umno untuk menang dalam peperangan mind ini a. Ia dapat menjadi titik sentuh sebagai nadi yang mengerakkan jentera kerajaan.


Sebelum menamatkan ucapannya . KJ selaku Ketua Pemuda UMNO menggelarkan Pakatan Rakyat sebagai raksasa hodoh 3 kepala yang ingin menguasai negara.

Dengan penuh bersemangat , Pemuda UMNO sanggup menjadi pahlawan bagi mempertahankan Putrajaya serta untuk menawan semula Dun Galas dan pertahankan Parlimen Batu Sapi .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.