Benarkah calon PAS Galas pernah ditangkap khalwat ???

on Friday, October 22, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Benarkah calon Pas ditangkap khalwat?

Jika benar, ia sesuatu yang mengejutkan. Ini kerana bakal calon Pas khususnya pakatan pembangkang di pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, Dr Zulkefli Mohamad bukan saja calon kitar semula malah dikhabarkan pernah ditangkap khalwat bersama isterinya sekarang, Ramelah Mat Jusoh.

Memetik laporan beberap blog termasuk theunspinners, dakwaan pernah ditangkap khalwat itu telah dikhabarkan orang setempat di Gua Musang.

Menurut blog ini lagi, perkara itu mungkin dianggap sebagai kisah lama. Hasil perkongsian mereka pun sudah sampai 10 orang. Namun persoalannya adakah calon yang berlatarbelakang ditangkap khalwat ingin ditonjolkan oleh Pas sebagai imej Islam dan penyambung warisan ulama?

Pemilihan Dr Zulkefli ini tidak disenangi ramai pihak di kalangan pemimpin Pas setempat. Malah Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat juga dikatakan membuat pembohongan apabila beliau berkata Zulkefli dipilih kerana diyakini mampu meneruskan kerja cemerlang yang telah diusahakan wakil rakyat sebelum ini, Allahyarham Chek Hashim Sulaima.

Sebenarnya, Nik Aziz sudah berbohong kerana orang sebenar yang melakukan kerja cemerlang yang dikatakan adalah hasil usaha Allahyarham Chek Hashim Sulaima adalah Hussein Awang.

Dr Zulkefli sudah dua kali kalah. Sudah dua kali ditolak pengundi Gua Musang.

Hussein dilihat ramai sebagai lebih layak kerana dia yang menjalankan kerja sepanjang masa arwah Chek Hashim menanggung sakit.

Bukan sahaja, Hussein yang kecewa, seorang lagi yang turut tidak puashati dari senarai calon, ialah Abdullah Husin.

Abdullah telah mengarahkan penyokong-penyokongnya dari kalangan Pemuda untuk mendesak Nik Aziz mencalonnya.

Dia juga telah menghimpunkan Pemuda untuk satu majlis untuk membantah pencalonan Dr Zulkefli tetapi rancangan itu telah dibatalkan.



Mungkin hero Pas, Mat Sabu boleh komen kisah romantik Hotel Perdana, Abang Din Pudu Raya juga kalau berani boleh ulas!.


sumber : umno online


Komen PB

PAS selalu berbangga dengan calon mereka yang dikatakan Islamik dan bersih . Adakah kerana PAS menerusi Nik Aziz hanya mensyaratkan calon mereka bukan perokok sahaja sebagai kriteria utama .

Jika benar calon PAS ini pernah ditangkap khalwat seperti yang dihebohkan sendiri oleh penduduk Gua Musang , bermakna PAS boleh diibarat meludah langit akhirnya terpercik ke muka sendiri .

Ini kerana PAS dulu selalu cakap tentang moral calon seperti di PRK Prmtg Pasir di mana PB masih ingat lagi Nasrudin Tantowi dan Mr Bean Mahfuz menjaja kisah fitnah kononya calon BN mempunyai isteri no 1 adalah tidak benar.



2 Responses

  1. Anonymous says:

    Najib kena tangkap khalwat baru betul! Nak bukti aku boleh bagi kalau ko sudi dedah kat blog ko nih! hahaha... umngok umngok!

  2. deobandi says:

    kata Dr Zulkefli, Ramelah yang dilaporkan itu adalah ibunya.

    Dr Zulkefli, sebaliknya menjelaskan isterinya bernama Zainab Jalar.

    ada komen ker ttg jawapan ni??

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.