Kaki spin Malaysiakini dihalau dari bilik media di Perhimpunan Agung UMNO

on Wednesday, October 20, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Menarik perhatian PB di PWTC hari ini , wartawan portal pembangkang Malaysiakini telah dipaksa keluar dari bilik media di perhimpunan agung Umno kerana tidak memiliki pas media yang dikeluarkan oleh sekretariat parti.

Semua mereka ini yang suka spin berita buruk mengenai UMNO tidak dibenarkan menggunakan bilik media oleh urusetia perhimpunan agung UMNO . Sudah lah buat cerita buruk mengenai UMNO ,ada hati nak kemudahan bilik media yg dikhaskan untuk media yang mempunyai pas dan diiktiraf oleh sekretariat pengurusan perhimpuan agung UMNO .

Selain daripada tidak dibenarkan mengunakkan bilik media , mereka ini juga dilarang memasuki dewan persidangan yang berlangsung . Selepas dihalau , melihat dilihat berada di aras 5 dan sedang update berita spin di dalam portal apa yg sedang berlaku di perhimpunan agung UMNO .


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Itulah perangai buruk mereka ni! Cara dapat berita pun buruk..perkara baik ditulis buruk..eloklah dihalau keluar!

  2. pada aku bukan perangai buruk tapi KURANG AJAR!

    Pertama tidak dijemput.
    Kedua tak minta pas (sama macam tak beri salam atau ketuk pintu atau "Say Hello!")

  3. Anonymous says:

    I.A.(immediate action) gubal undang-undang masuk penjara dan saman dengan kos besar macam KERAJAAN SINGAPORE lakukan. Masih tidur lagi!!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.