Biadap ! Nizar maki Zambry Kadir sebagai "haramjadah " #PRU13

on Monday, April 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments





Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir menyifatkan tindakan Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin menggelarnya "haram jadah" sebagai tidak bermaruah sebagai seorang Islam.

Beliau berkata, perkataan kotor seperti itu hanya akan keluar daripada seseorang yang berhati kotor.

"Saya tak sanggup (keluarkan perkataan kotor sebegitu) untuk anak-anak saya dengar. Inikah wajah ahli politik yang kononnya memperjuangkan rakyat atas nama agama?

"Apakah agama Islam (membenarkan) menemplak,  mencaci dan menghina orang," katanya kepada pemberita selepas majlis pelancaran Manifesto Barisan Nasional (BN) Perak bagi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) di sini, hari ini.

Sementara itu, calon Pas bagi kerusi Dun Changkat Jering itu dalam ceramahnya di Kampung Batu Sembilan, dekat Changkat Jering, semalam dilaporkan menggelarkan Zambry "haram jadah" dan mendakwa kononnya Pengerusi BN negeri itu memberi tanah kepada syarikat kroni dan orang tertentu.

Sebelum ini, Setiausaha DAP Perak Nga Kor Ming, didakwa pernah menggelar Zambry sebagai 'hitam metalik'. – Bernam


5 Responses

  1. Anonymous says:

    Marah anak sindir menantu.... zamry marah nizar tapi sindir najib.... wakakaka haram jadah kene batang hidung najib

  2. Anonymous says:

    KESIAN PENYOKONG PKR & PAS MASUK AIR MCM PEMIMPIN DIA JUGOK BAGUS DOK ADO. ESOK PENYOKONG DIO CUBO MINTAK TOLONG DGN PEMIMPIN DORG MMG DAPAT SUMPAH SERANAHLA BUKAN DIBANTUNYA. BONGOOKLA PENYOKONG PAS&PKR NI.

  3. Xpas says:

    Bila yg dicela tidak spt apa yg dicela mk celaan kembali kpd sipencela. Tunggu sajalah, semua kita pun menunggu sampai nanti semua perkara diputuskan.

  4. Anonymous says:

    Nizar selepas bertahun naik pentas beri ceramah, haramjadah + pukimak + Tahyol + Taghut + Firaun + Iblis + celaka + kafirun adalah pakej perkataan yang sering melekat di hati, dan terkeluar dimulut.

    Isi ceramah Nizar tentu lebih dosa dari pahala.

  5. Anonymous says:

    Bagi PKR senang je ...jika UMNO respond itu penghapus dosa ...gereja ideologi...dosa dan pengampunan milik paderi.Pi belajar lagi ...!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.