..

..

Hot ! Video terlampau Stopa Ali bukti pemimpin PR bertuhankan nafsu !!

on Friday, April 12, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments


Tak habis2 lagi rupanya  skandal seks pemimpin Pakatan  dengan perempuan . Kali ini yang kantoi pemimpin tertinggi Pas Mustafa Ali  yang tersebar meluas hari ini .

Persoalannya , beginikah sikap sebenar pemimpin Pas yang bertopengkan perjuangan Islam ?



Nampaknya mereka hanya  berlakon menunjuk imej bersih kepada penyokong2 parti tetapi sebenarnya berperangai  Buaya darat &  IBLIS .

Apakah ramai pemimpin PR kini lebih bertuhankan nafsu hingga tertewas iman mereka  seperti pendedahan video ini ?


Sumber gambar :The Unspinners





9 Responses

  1. Anonymous says:

    mustafa ali PAS !!!
    kaki memantat jugak rupanya !!! hahahaha

  2. Anonymous says:

    Pelik,macam mana semua video seks pemimpin tak kisahlah kerejaan ke atau pembangkang seolah-olah telah diatur.Semua bilik hotel memang ada kamera tersembunyi,bukankah itu telah menceroboh privasi?Sampai sekarang menjadi tanda tanya...

  3. Anonymous says:

    Biar misai,janggut dan rambut memutih beruban, namun anunya tetap memacak ke gaung yang berlendir. Syabas pemimpin PAS.

  4. Anonymous says:

    BN dah menang satu kerusi Parlimen melalui video pemimpin PAS ini.

  5. Anonymous says:

    hapraknews.blogspot.com/2013/04/video-skandal-seks-mustapha-ali.html

  6. Anonymous says:

    Kita nampak tak boleh...Allah yang sentiasa melihat nie ko x segan plak..puihhhhh

  7. Anonymous says:

    Anonymous says:

    April 12, 2013 at 1:05 AM

    Pelik,macam mana semua video seks pemimpin tak kisahlah kerejaan ke atau pembangkang seolah-olah telah diatur.Semua bilik hotel memang ada kamera tersembunyi,bukankah itu telah menceroboh privasi?Sampai sekarang menjadi tanda tanya...

    kalau seseorang yg terkenal atau seorang ikon melakukan kesalahan berulang kali,maka akan ada org yg akan memasang perangkap utk mendedahkan kepincangan org itu.bila ianya terdedah,maka ianya kita anggap musibah dari ALLAH s.w.t supaya org itu bertaubat dan berhenti dari melakukan kesalahannya.
    dalam kes sebegini,UMNO akan ditiduh sebagai dalang yg suka menerbitkan video porno.yg jadi kePELIKan aku,kenapa pembangkang saja yg minat nak jadi pelakon porno "terbitan" UMNO?

  8. Anonymous says:

    Allah maha Mengetahui setiap apa yg terjadi..ingat!!..Allah xpernah tidur..bersiap sedialah kita di hari pembalasan kelak yg amat mengerunkan suasananya.

  9. Anonymous says:

    Giler punya ulang..mantat pun mau laku ka.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.