TERKINI ! PKR TIPU RAKYAT PERMATANG PAUH NAK BAWA PELAKON MIRIP ANWAR ! #TOLAKPR

on Saturday, April 20, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 10 Comments





Malam tadi  di program Solat Hajat & pendedahan lelaki Klon Anwar dekat Penanti   oleh SAMM ternyata satu pembohongan besar .

Chegubard selaku kepala penipu mendakwa  Shabrimie Sidek ditahan polis bersama dua saksi yang terlibat menerbitkan video fitnah lucah terhadap pemimpin Pakatan Rakyat di kawasan sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam




Calon Dewan Undangan Negeri N21 Sg Acheh, Pulau Pinang, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard memaklumkan sebentar tadi, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.

"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard lagi, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di Madrasah An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.Kaldaian Daily 




Walhal , info yang GPB  terima oleh hadirin yang hadir berkata sebenarnya  Chegubard telah menipu semua orang.  Dia siap membuat tayangan suara dengan satu panggilan telefon yang dirakamkan di waktu petang .

Sebenarnya tak ada pun pelakon lelaki mirip Anwar tapi hanya rekaan fitnah PKR untuk pencacai2 nya .




10 Responses

  1. Bawaklah saksi walaupun sedozen, benar tetap benar, rakyat sudah mengetahui sipa Nuar sebenarnya. Namun masih ada yang ingin mempercayainya , nak buat macam mana.

  2. Anonymous says:

    kesian org yg datang nak dengar ceramah c nuar kutuk ni, semuanya bebal and bodoh pianggg...melayu oh melayu,,,bulat2 kena tipu....

  3. Anonymous says:

    susah2..suruh buat sumpah laknat x berani..

  4. Anonymous says:

    sampai gila tahap gaban puak pencacai ni sanggup ditemberang oleh anwar dan kuncu2nya. dah tak ada maruah ke depa ni?

  5. Anonymous says:

    HAMPA SUMA LA PENCACAI UMNO YANG PALING BODO SEKALI!!!!.....SAKSI TU DITANGKAP KERANA PIHAK POLIS MENERIMA ARAHAN DARI PIHAK ATASAN UMNO....PASAIPA DEPA TAKUT SAKSI TU MASUK MALAYSIA?????TAKUT RAHSIA PENIPUAN UMNO TERHADAP ANUAR TERBONGKAR SEMALAM....SESIAPA YG MENYOKONG UMNO...ANDA LAH YANG PALING BODO SEKALI DAN TERTIPU DGN WANG RINGGIT UMNOOOOOO!!!!!!!

  6. Anonymous says:

    Bangang punya komen.. Berapa ramai org rekod semua call kat dia? Tambah2 emergency call dari lokap.. Kena kencin la hampa dgn pukimak anwar ibrahim laknatullah..

  7. Jebat says:

    Hahaha....encacai tegar dlm hanginnn... semua tu auta jaa...tk dk buktipun yg klon tu ada.. ini semua poyooo..

  8. Jebat says:

    Hahaha....encacai tegar dlm hanginnn... semua tu auta jaa...tk dk buktipun yg klon tu ada.. ini semua poyooo..

  9. Anonymous says:

    Puak pencacai kempunan nak tengok blue filem,pelakon utamanya calon PRU13.kalau tak maklum pasal video tu mungkin takde sambutan.ini penipuan hebat anwar

  10. Anonymous says:

    to : anon 2:52...

    korang pencacai PR lg bodohhh.... anuwar tu kalu baik sgt perangai dia xkan sume kawan2 baik dia tinggai kan dia....pasai perangai dia x elok ler kawan2 dia tinggai dia... kalu nak bukti x salah bersumpah jer lah....buat pe nak cari klon muka serupa smpai kat thailand.... bingai betul pencacai PR nie...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.