Live ! 3 ribu penyokong BN iringi Dr Mazlan Ismail di P44 Permatang Pauh #PRU13

on Saturday, April 20, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments





Update -  Barisan Calon BN  di Parlimen Permatang Pauh  diketuai Dr Mazlan Ismail kini sudah memasuki pusat penamaan calon yang telah dibuka 9 pagi tadi.

Beliau diiringi oleh lebih 3 ribu penyokong BN yang mana turut dihadiri Ketua Umno Bahagian Permatang Pauh Dato Abd Jalil Majid , Ketua Pemuda Mohd Zaidi Mohd Said .

Penyokong BN dan Pakatan dipisahkan  antara satu sama lain dalam jarak 100 meter.








5 Responses

  1. pemilihan yang ditunggu-tunggu oleh semua orang akan keputusannya .. semoga DSAI dapat ditumbangkan.

    silalah lawat blog saya .. ujang509.blogspot.com

  2. Anonymous says:

    semoga Allah selamatkan kami dari puak chauvanis, extremis dan moral rendah....

  3. Anonymous says:

    Semoga Allah berkati perjuangan BN. The truth will prevail. Anwar Ibrahim mesti d tumbangkan. DAH LAMA Dah..tak larat nak dgr cerita dia dah

  4. Anonymous says:

    @Tanpa Nama

    Papa Gomo ajak sertai Sukarelawan PRU 13 untuk bantu BN dgn ambil gambar atau video (biar jelas gambar) khianat oleh pembangkang spt cabut bendera, rasuah dsb.

    Cuba rujuk di blog Papa Gomo utk ketahui nombor telefon bg hantar foto2/video ke emel, sms, whatsApp, & BlackBerry Sukarelawan tu.

    Ni pautan ke pos Sukarelawan tu:
    Sukarelawan Papa Gomo Diperlukan Segera

  5. Aslm,kalau bley kitew tumbangkan sekali yB Joseph Lim Guan Eng.. Kerana beliau dan rakan2 nye (warga DAP) mempunyai agenda untuk menghapuskan(menghalau secara halus seperti membina rumah mahal di pulau sehinggakan org melayu di Penang kebykn nye tpaksa membeli rumah di sP krn rumah di Penang mahal) org2 melayu Penang dlm negeri Penang.. Bukn stakat bangsa melayu yg mereka benci,malah sesiapa yg beragama Islam jge mrk benci.

    Jd penduduk Penang,sedar lah dgn permaenan DAP . Undilah BN untk martabat agama,bangsa dan negara kita.. Jgn pernah sesekali lupa kejadian 13mei. Pls.. WallahuAlam.. Wasalam..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.