Panas ! 10 orang saja sokong Adam Adli di USM !

on Thursday, January 5, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Demonstrasi oleh beberapa pelajar bagi menyokong Adam Adli dan Safwan Anang sebentar tadi di USM tidak mendapat sambutan.

10 orang saja hadir untuk menyatakan sokongan kepada budak mahasewel yang merusuh di UPSI . Mereka berdemo ini di ketika semua mahasiswa lain sedang study untuk exam.

Ini bukti menunjukkan majoriti mahasiswa USM menolak demontrasi Adam Adli dan SMM di UPSI .


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Sdra GENERASI PEJUANG BANGSA,
    izin kan saya ,terima kasih

    Walau apa pun berlaku di kampus,saperti UPSI dan USM menjelang keputasan mahkamah,dan detik susulan,pada saya Najib tidak akan mengarah apa saja tindakkan atas mereka yang mengambil bahagian di KL jalan duta atau lain lain tempat.

    sebab,
    1. Najib sudah beri laluan lampu hijau new politik new civil disobedience.
    Atas pandangan WORLD VIEW sangat Najib melihat konon nya demo demo ini sebagai new world orders dan new politik yang konon nya ada hubung kait dengan occupy wall street dan Taherah square dll.
    Najib bangga atas persaman ini ,kita dah GLOBAL dan GLOKAL.
    FElda pun dan Global.
    PNB dan EPF dan Tabung Haji dah Global.... hebat betul world view dan blue ocean.

    Kebanyakkan peminpin dari perkhidmatan awam GLC serta UMNO BN dari pangkat menteri senator dll sampai ke bahagian dan cawangan seangkatan sudah kematu "paralysed into inaction" sebab Najib amal NEVILLE CHAMBERLAIN.

    Percaya lah :tidak ada apa akan berlaku kapada orang orang saperti contoh ADAM dll.
    Tak Payah susah penat buat laporan polis,kesian PDRM.

    2.Dasar pro Cina dan persekolahan vernakular dapat sokongan meluas dari Dao Zhong dan lain lain ucapan dasar serta sumbangan kewangan Najib kapada sekalah cina mendapat liputan luar biasa hinggakan kaum cina dan semua pati politik DAP MCA Gerakan yakin undi cina akan menentukan dan menetapkan corak rentak gaya amalan dasar prinsip kerajaan yang di paksikan 1M.
    3.Najib sudah enggage dengan kaum Paderi gereja nak ambil hati mereka(ada orang kata sebab dia sekolah di St John dulu),walau ada Paderi Dr Eu lantang soal Artikle 153 dan kes DUMC, dan Kalimah Allah, Injil BM dan Islamic Herald....PLAYSAFE NAJIB.
    4.Semua piminpin UMNO dan seangkatan hanya tompang sekaki sahaja atas ledakkan tembak kaki sendiri pentadbiran Najib saperti kes AA MAS Sime Darby E O, dan sebuk dengar cerita FElda Global dan Proton, Khazanah.PLAYSAFE Najib.

    Saya berpendapat bahawa 1.4 juta anggota kerajaan penjawat awam perkhidmatan awam semua buang masa saja sebab Najib dan rakan tidak akan ambil peduli akan laporan risikkan dan taklimat.
    Najib kata , jalan kan tugas anda saperti di peruntukkan undang undang(ALA TUNDOL).
    Di sini hebat sunggoh "tiada leadership" Najib.PLAYSAFE.

    4.DAP MCA GErakkan yang menyentuh perasaan Melayu Islam Institusi Di Raja sehingga Art 153 pun nak di cakap olih Paderi EU.... Pengundi cina tidak undi UMNO BN..."clear and present writing on the walls"

    5.Paling hebat sekali Mr KOOL Najib akan pergi ke akar umbi saperti belia dan kaum muda yang bilangan nya 7(tujuh) juta orang,melalui rangkaian " virtual listening" tweeter fasebuk social media sebagai jalan lencongan dan jalan pintas sebab Najib mengaku "he assured his online friends that he read their comment ideas complaints and he did his best to respond" maana nya kabinet dan 1.4 juta penjawat awam semua jadi tunggul kayu buang masa habis kan beras dan pendapatan negara sahaja.

    6.Najib sendiri yakin beliau beliau adalah Presiden Parti 3.43 juta ahli UMNO juga suami FLOM.

    Bersedia untuk sambut Najib bukan sebagai Prime Minister tetapi sebagai ketua pembangkang selepas PRU,merangkap,Najib juga, yang world view playsafe liberal terbukaan kelainan
    human rights civil liberties innovation transformacy politik enggage vernakular populis generasi Y kayuh basikal nonton bola sepak MUFC cool dengan IPOD tablet tweet FB blakberry new politiks new civil disobedience inclusive blue ocean high income world view global sangat 1M peminpin 7 juta belia dan kaum muda.

    Dapat lesen besar 1M
    arjuna waspada
    changkat lobak

  2. Anonymous says:

    10 ekor setan cuba buat hal kt usm. Damn.

  3. Anonymous says:

    Kepada anon diatas. Anda terlepas satu lagi realiti politik semasa; Menidakkan kesedaran dikalangan orang2 Melayu adalah satu kejahilann anda yang sengaja anda selindungkan. Ketahuilah dalam masa setahun ini banyak cawangan dan cabang PKR yang telah lumpuh malah dibubarkan kerana ahlinya yang ramai keluar parti dan menyertai UMNO. Termasukjuga pengundi tegar PAS yang telah sedar keluar daripada parti dan menyertai UMNO.

    Antara cawangan yang tersebut adalah PKR Kg. Medan, PKR Bukit Piatu Melaka dan terbaru PKR Melawati. Mereka keluar dalam jumlah yang ramai dan daripada kalangan AJK dan pimpinan pari cawangan dan cabang.

    Tidak dinafikan pengundi Cina memang bersikap materialistik, apa sahaja yang menguntungkan mereka. Jangan lupa bahawa orang Melayu telah sedar akan perkara ini apabila Pakatan Pembangkang lebih dominan untuk menghapuskan hak-hak istemewa orang2 Melayu dan cita2 menubuhkan sebuah "Republik". Kecuali orang Melayu yang "bodoh dan sombong" sengaja menafikan hakikat ini.

    Kelemahan dan isu janji kosong Pakatan pembangkang dan banyak penipuan juga telah menyedarkan orang2 Melayu akan hakikat tersebut. Terbaru sahingga hari ini isu wakaf madrasah di Kedah yang bertentangan dengan inspirasi Islam nyata mencerminkan perbuatan munafik mereka yang menggelarkan diri sebgai 'parti Islam" yang bodoh dan sombong semata2 kerana wang dan tidak berilmu untuk menjana ekonomi.

    Saya ingin bertanya siapakah dikalangan parti pembangkang yang berwibawa untuk menggantikan Najib sebagai Perdana Menteri?....

    Siapakah yang bersih moralnya, tidak ada sejarah maksiat, zina ataupun sejarah mahkamah yang kronik. Siapakah dikalangan pemimpin pembangkang yang tidak mengamalkan kronism, nepotisma dan berilmu serta mempunyai prestasi dari segi pembangunan ekonomi?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.