Timb Menteri kaum Cina pun anggap seks luar tabiee adalah jijik !

on Monday, January 16, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Desakan Institut Hak Asasi Manusia Persatuan Peguam Antarabangsa (IBAHRI) supaya kerajaan menghalalkan aktiviti lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) dengan cara meminda undang-undang sedia ada adalah gesaan yang jijik, tidak bertamadun dan melanggar norma hidup masyarakat negara ini.

Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Senator Datuk Heng Seai Kie berkata, rakyat Malaysia tidak akan menerima apatah lagi bersetuju untuk menghalalkan amalan seks songsang.

“Setiap negara mempunyai latar belakang sosial serta nilai budaya sendiri dan sebagai negara Timur, budaya songsang tidak dapat diterima oleh majoriti rakyat negara ini.

“Ia (menghalalkan LGBT) tidak sesuai di Malaysia biarpun pilihan seks itu kita anggap hak dan kebebasan individu, tetapi budaya ini tidak harus diga


One Response

  1. Anonymous says:

    KAUM BANGKAI PUN TAHU LOBANG JUBUR NI TAK SESUAI...

    YG TAU LOBANG JUBUR NI SEDAP IALAH SHEIKH AL JUBURI WAL KONGKEKI DAN PEMINPIN PAS DAN PENGANUT PAS SERTA BANGSAT2 YG SOKONG AL JUBUR TERMASUK ADAM BACUL...

    PEJUANG HAMAS...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.