Blogger PAS kurang ajar dan bangsat

on Saturday, January 23, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Negara hari ini berkabung kerana kemangkatan Sultan Johor. Semua rakyat berasa amat sedih dengan berita yang mengejutkan ini .

Tetapi menyedihkan dan cukup kurang ajar serta bangsat blog pro-PAS ini ialah memberi komentar di dalam blog

Blog tersebut ialah Aduka Teruna (klik di sini)



Si Bangsat ini menulis :-

Dah mampos buat cara mampos la. Boleh plak simpan mayat nak tunggu Datuk Bendahara balik dari shopping. Boleh meeting isytihar sedang terlentang. Pada hal dah mampos pagi tadi. Pergi mampos sama lu. Bodoh punya kerajaan spesis stupid.



Logo PAS di dalam Blog tersebut.




Ini lah ajaran PAS kepada blogger2 nya yang memberi artikel yg cukup biadab dan kurang ajar .


** Sebagai rakyat Malaysia , patik mohon untuk merafak sembah setinggi-tinggi takziah kepada seluruh Kerabat Diraja Johor di atas kemangkatan kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor, Sultan Iskandar Ibni Almarhum Sultan Ismail. Semoga Roh Almarhum Baginda dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan para solihin.

Al-Fatihah..


4 Responses

  1. Entahkan kalau ditakdirkan ahli kerabat beliau ini meninggal dunia, orang lain pula akan kata ayat yang sama sebiji macam yang dia tulis. Masa itulah dia tahu menulis tak guna akal itulah yang akan balik pada dirinya sendiri.

  2. Anonymous says:

    Salam.

    Ucapan Takziah di kemangkatan Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor, Sultan Iskandar semuga rohnya di terima di sisi dan dapat keberkahan dan di rahmati Allah.

    Malaysia telah kehilangan seorang lagi manusia yang berjiwa rakyat. Cuma orang yang takbor dan Ego sahaja tidak nampak pengorbanan Almarhom Sultan. Mereka-mereka itu telah di butakan dan hatinya telah di tutup oleh sifat dengki dan irihati. Mereka tidak menjaga hati-hati mereka. Mereka hanya melihat keburukan yang orang lain lakukan, tanpa berfikir ,macam mana perkara ini di perbetulkan dengan cara yang berhikmah.

    Mereka gunakan segala yang bersifat keras, fitnah, mengadu domba tanpa ada sedikit kelembutan. Siapa yang mengajar mereka? Siapa Idola mereka? Fikir sendirilah!

    Memang di luar sana banyak mereka yang menagguk di air keruh. Ada udang sebalik batu. Buat sesuatu perkara hanya dengan emosi yang meluap-luap, tanpa di iringi dengan fakta dan ke ilmuan. Orang macam inilah yang menghancurkan Negara Malaysia yang tercinta.

    Renongilah perkataan-perkataan ini " Betulkanlah Yang Biasa dan Biasakanlah Yang Betul"

    Wasalam.



    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com
    http://saatjais.formor.com

  3. Anonymous says:

    dah tutup bro..

    tu la si pengecut namanya...

    berjuang atas landasan fitnah...

    Adukateruna konon..
    bacul, pengecut.. itulah adukateruna

  4. Anonymous says:

    alah takat logo PAS,orang umno buleh buat

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.