Mr Bean menyalak suruh Hishamuddin letak jawatan

on Sunday, January 17, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


KUALA LUMPUR, 17 Jan: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan wajar melepaskan jawatan atau diberhentikan berikutan kegagalan mengawal kejadian pembakaran dan pencemaran ke atas gereja yang sangat memalukan negara.

Hishammuddin dan Musa kena berhenti atau diberhentikan daripada jawatan masing-masing dan Najib kena tunjuk pada rakyat ‘kaki bangku’ seperti kedua-duanya tidak ada tempat dalam kabinet dan kerajaan.

“Buang saja mereka, baru Najib boleh bercakap
walk the talk,” ujarnya yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena . klik disini

-Mr Bean PAS -


Nampak Mr Bean PAS ini tak habis2 attack kerajaan dalam isu gereja terbakar ini . Sebelum ini beliau la yang buka cerita PM dan TPM tiada di Malaysia dan membuat dakwaan negara tidak stabil dan diambang bahaya . Kali ini Mr Bean yang cakap tanpa fakta dan hanya berpandukan sedap mulut sahaja terus meminta Menteri KDN Dato Seri Hishamuddin dan IGP meletakkan jawatan @ diberhentikan berikutan kegagalan mengawal kejadian pembakaran dan pencemaran ke atas gereja yang sangat memalukan negara.

PB rasa kalau dia jadi Menteri KDN pun ,dia akan lalui benda yang sama saja situasi ini seperti mana Hishamuddin alami sekarang . Adakah Mahfuz mahu Hishamuddin kerah polis jaga gereja di seluruh negara sepenuh masa ke ?? Lepas tu perompak ,peragut , mat rempit sapa nak pi tangkap ?? Mr Bean nak jaga depa ini semua ke ??

Lebih baik beliau pergi suruh Menantu kesayangan pemegang kunci syurga supaya segera meletak jawatan hari ini berikutan Nick Ajis sendiri sudah mengaku kesilapannya sehingga terpaksa membeli kompleks perniagaan Bazar Tok Guru bernilai RM23 juta daripada syarikat swasta Sensa Timur Sdn Bhd . Malah hari ini Pergerakan Pemuda Umno Kelantan membuat laporan polis meminta siasatan dibuat terhadap pengakuan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat semalam berhubung urusniaga pembelian kompleks perniagaan Bazaar Tok Guru di Kota Bharu. klik di sini


Video ini menceritakan segalanya, kroni didahulukan ,Anak menantu diutamakan. Atas kuasa Allah,
diperlihatkan betapa munafiknya junjungan besar PAS.Kotor dan jijik dahulunya hanya ada pada Umno,
namun doa beliau di tunaikan Allah,diperlihatkan kepada rakyat betapa penjaga kunci pintu syurga ini dan partinya 14 kali teruk
lagi daripada UMNO.


4 Responses

  1. Salam bro,

    Memang sudah perangai anjing, kalau tidak menyalak bukan namanya anjing......... begitulah juga dengan Mahfuz.... anjing ni kekadang pada tuannya pun dia salak.... salak manja mintak makan....

  2. Aspirasi says:

    setakat mahfuz tu.. jaga anak pun tak reti, ni nak jaga negara... piiirah!!!

  3. dino.yp@gmail.com says:

    Idlan raja lawak musim 4 lagi baguih! POON!POON!

  4. Anonymous says:

    anjing memang hobinya menyalak , kalau tak bukan namanya anjing ..asalkan kena bagi makan , menyalaklah dia , mahfuz+anjing = manjing !

    pada Hishamudin menteri amaran , padanlah kena salak dgn manjing sekor ni , apa taknya ...amaran , amaran cuma itu ?

    paper keldaian dan serakah , dah berpuluh kali buat fitnah dan pembohongan mega , tak ambil tindakan pun , Nizar komunis dan karpal OKU menganjing pada Raja Melayu , pun KDN senyap je , cuma amaran amaran amaran .. berapa kali bagi amaran bro ?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.