Blogger celaka dibaling kapak terbang

on Monday, January 11, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

angkara siapa ini ?? orang UMNO jg ke ??


Lagi berita panas di negeri wali selipar apabila blogger terkenal iaitu Kickdefella yang sering mendedahkan penyelewengan kerajaan negeri dan menantu kesayangan dalam PMBK diancam kapak terbang malam tadi sehingga menyebabkan cermin belakang keretanya Nissan X Trail pecah .Siapa yang baling kapak ini ?? Orang UMNO jg ke ??



Menurut sumber dari blognya hari ini , ada seorang ahli politik berpengaruh mencari beliau dan mengugut untuk memukulnya jika terus menulis isu negatif mengenai keluarga Menteri Besar Kelantan dan sebuah syarikat swasta .


Ini lah hint utama siapa dalang yang membuat kerja ala mafia ini kepada Kickdefela . Pastinya orang yang buat kerja ini marah dan panas apabila blogger yang ditendang dari pejabat PMBK ini terus menulis tentang penyelewangan dalam PMBK dan tentu terpalit kepada keluaga MB Kelantan . Ini terbukti budaya ganas dan samseng hanya ada di dalam PAS dan PKR ...


baca juga kisah Arif Fahmi guna duit rakyat beli kek untuk diri sendiri dan bapa mertuanya klik di sini

Rasuah Kek hari Raya Kerabat Nick Ajis .



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.