Anwar Ibrahim bohong !! ,Salleh Man kempunan YDP Maipp

on Tuesday, January 5, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Semua orang sedia maklum bahawa YDP Maipp disandang oleh Pensyarah Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan Universiti Sains Malaysia (USM) Hj Elias Zakaria yang dilantik berkuatkuasa tahun 2010 ini . PB menyambut baik perlantikan Hj Elias Zakaria ini kerana di atas kelayakan beliau iaitu pengalaman selama 15 tahun dalam MAIPP , latar belakang pendidikan agama, dan juga bersikap neutral dalam politik .

YB Salleh Man yang gah memenangi Dun Prmtg Pasir hanya diberikan jawatan Timbalan YDP Maipp , itu pun baru di create bagi meletakkan juga nama Salleh Man dalam Maipp. Ini menunjukkan pembohongan satu lagi oleh Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Rakyat seperti LGE yang menjanjikan kepada rakyat Permatang Pasir bahawa Salleh Man jika menang akan dilantik YDP Maipp . Anwar Ibrahim sebenarnya tahu bahawa jawatan itu telah diisi oleh orang lain lebih awal tetapi dek kerana mahu point baik untuk mendapat undi , mereka mencanangkan Salleh Man jika menang akan mendapat ganjaran YDP Maipp . klik di sini

Ini game politik Anwar dan pembohongan dan janji -janji merupakan strategi mereka untuk menarik sokongan rakyat. Anwar hanya fikir kuasa saja dan pembohongan beliau ini boleh dihalalkan oleh janji mereka berkuasa dan menang dalam Pilihanraya .

Ada seorang Singh Is King pernah bercakap iaitu "Anwar Ibrahim patut bertaubat " ..


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.