Nizar bakal pelakon terbaik selepas era Anwar Ibrahim

on Saturday, January 9, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments

ini gambar terbaru lakonan protege Anwar iaitu mat nijar.




Inilah kecederaan mat nijar yang sebenar di wad

Ini lah bakal pengganti Anwar Ibrahim yang sudah lebih 12 tahun berturut-turut mengenggam Award Best Actor in Malaysia politic . Tak sangka turun juga seorang pengganti Anwar ini daripada team Erdogan PAS dan kini beliau sudah menunjukkan bakatnya dalam pentas politik negara.

Ramai orang Pakatan sendiri cakap Nijar ini merupakan pemimpin masa depan dalam Pakatan kerana tindak-tanduknya saling tidak tumpah dengan Anwar. Keberaniannya melawan Raja , kepetahan berceramah , gaya politik beliau bakal mengikut jejak Anwar ketika dulu dalam Reformasi .

Gambar di atas menunjukkan lakonan terbaru mat Nijar sehingga terpaksa berkerusi roda ketika hendak menunaikan solat jumaat di masjid berhampiran hospital Ipoh. Jika dilihat kecederaannya , hanya cedera di tangan sahaja dan mendapat beberapa jahitan. Tetapi mengapa mat nijar terpaksa menggunakan kerusi roda untuk ke sana sini seperti orang lumpuh ???

Memang hebat lakonan mat nijar MB Cina Perak yang dibonekakan oleh DAP diketuai Ngeh dan Nga . Mungkin dia mahu dirinya menjadi terkenal dan mendapat publisiti balik sehingga ada orang cakap dia ni pantang saja nampak jurukamera terus nak berada di depan dan melambai tangan ala2 Anwar dulu .


6 Responses

  1. Anonymous says:

    hahaha. good one Pejuang Bangsa!

  2. Salam,

    mana tumpahnya kuah klu tidak ke nasi?

  3. bolehh arrr jadik pelapis masa depan

    >>_____<<

  4. anarasa says:

    salam.

    perketi dan perilaku wajib bagi pesakit2 pakatan rakyat.

    itu pun dah selepas perketi dan perilaku pelakun berkaiatan dah ditapis dan diedit semula.

    mengikut kertas kerja PAS /DAP., babak berkaitan, nizar bukan disorong menggunakan kerusi roda., tapi disorong dengan katil hospital beroda siap dengan tangan dan kaki tergantung2.

    SPESIS REJIM MANUSIA MUNAFIK.

  5. si nizar tristar cibai kangkong.

  6. Salam bro, sedikit demi sedikit ilmu 'sesumpah' Nizar dapat pelajari semenjak berkawan rapat dengan Anwar................

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.