Hebat kekayaan kerabat dinasti Nik Aziz di Kelantan

on Monday, January 18, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Kenderaan Rasmi S/U Politik Nik Ajis yang berharga hampir 300Ribu, ada nafsu juga orang pas nak pakai kereta mewah ekk... aku ingat depa ni tak dak nafsu, ye la depa ni bukan malaikat, tapi kalau bab kutuk umno pakai kereta mewah, depa la no 1.

Nik Abduh letak jawatan, wahh bersedia betul dia yee... ye la, dia kan bakal Setiusaha politik MB Kelantan menggantikan Anual Bakri, bukan senang oo..nak lepaskan jawatan Ahli Majlis MPKB, Pengarah Binaraya PKINK dan Penasihat dan Penaung Saffron Integrated Marketing, penasihat di saffron bukan macam anwar jadi penasihat ekonomi kerajaan negeri selangor bergaji seringgit, penasihat di saffron melayakan nik abduh memiliki rumah agam bernilai RM 500 Ribu di Rantau Panjang.

Bukan jadi rahsia lagi nik abduh la bakal pengganti anuar bakri, semua orang pas dah bercakap pasal benda ni, kalau tak buat apa dia letak 3 jawatan sekali gus, hanya dengan menjadi S/U Politik adalah jalan terbaik untuk menyelamatkan hayat politk nik aziz, letak anak dan menantu, takan anak dan menantu dia nak khianati dia kut. so pada nik ajis, tahniah la ekk.. dulu kau kata umno mengamalkan kronisma, lantik anak menantu pegang jawatan dalam kerajaan, sekarang ni kau pun buat juga.

sumber : darul ehsan today

Komen PB

Kaya raya kerabat Nik Aziz ini rupanya selama 20 tahun mereka berkuasa di negeri Kelantan . Tetapi kesian kepada penyokong2 mereka yang terpaksa menderma kepada perjuangan parti mereak tetapi pemimpin di atas sana kaya raya . Patut la berlaku budaya Cah keting dalam PAS kerana jika mendapat pangkat dan kedudukan tertinggi , maka bertambah senang la projek masuk .



4 Responses

  1. Anonymous says:

    kereta je mahal..garaj dia lekeh gak..

  2. Anonymous says:

    penyamun bagi dekat penyanggak...prorahhh PAS ..Parti Ajaran Sesat..

  3. Anonymous says:

    haha.. baru keta sebijik, kecoh ka.. mana lagi yang lain??? malu la tukang wat blog nie..

  4. Anonymous says:

    itu korang baru nampak kereta mewah hasil rasuah,ini dari telinga aku. mak aku cerita kat aku, yang orang pas selalu mintak rasuah kat abang aku. pasal abang aku dapat tender dari kerajaan negeri PAS. so setiap orang pas akan mintak abang aku sponsor macam2 untuk surau PAS. sampai speaker masjid pon mintak abang aku bagi free. padahal tender yang abang aku dapat pun ciput dan cam ayam jek. PAS pon rasuah, apa cerita

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.