Blog Aduka bangsat dapat pembelaan Harakah , blogger UMNO pulak dituduh

on Wednesday, January 27, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments

Haprak Daily
Hina Sultan: Polis juga diiminta siasat Cybertrooper Umno


Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan (DPPWP) mengesa Polis membuat siasatan menyeluruh terhadap kes menghina Almarhum Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail.

DPPWP berharap bukan Aduka Taruna sahaja yang disiasat dan didakwa, sedangkan orang lain dilepaskan. Rakyat akan melihat Aduka Taruna sebagai kambing hitam dan Polis akan dianggap berat sebelah jika siasatan menyeluruh tidak dibuat.

Nampaknya portal Haprak Daily menuduh pulak blogger UMNO demi mengalihkan isu bahawa blogger bangsat Aduka Taruna ini yang menghina Sultan. Dewan Pemuda PAS ini hanya menyalak sahaja tetapi penakut dan sehingga hari ini tiada lagi laporan polis dibuat oleh pemimpin PAS terhadap blogger mereka.

Jadi, PAS seperti biasa akan menuding jari kepada pihak lain untuk melepaskan diri dalam hal ini .Malah rakan blogger Papa gomo juga dituduh kononnya menghina Sultan kerana mengeluarkan kenyataan tidak rasmi mengenai kemangkatan Sultan.
Persoalannya , adakah dengan mengeluarkan kenyataan tidak rasmi kemangkatan Sultan dikira sama menghina Sultan sepeerti blogger haprak PAS , Aduka Taruna ??

Jelas menunjukkan kepada kita bahawa PAS menerusi Haprak daily membela Aduka taruna yang bangsat ini . Aduka Taruna memang blogger PAS dan sememangnya PAS perlu bertanggungjawab di atas kenyataan biadap Aduka Taruna yang menghina Sultan .


5 Responses

  1. hakprak hampas saja yang baca harakah ni. memangla dia angkat habis si aduka. yang salah semua kat UMNO, yang diri sendri baik blaka. maklumla. PAS dah cipta syurga buat penganut PASnya dan PR umumnya.

  2. Puak Hampas ni cuba berselindung disebalik dahan pulak...mana leh nak tutup ooii..semua orang dah tau mamat tu bloggers mana..ini lah hasil tarbiah daripada pak lobai Pas..menjadikan pengikutnya terlalu kurang ajar dan tak beradap..pejuang islam la konon..tapi islam tak mengajar umatnya menjatuhkan maruah orang lain..tapi betul jugak kata meraka tu sebab kat dahi ataupun dada khairul blogger jahanam tu takde pulak terdapat lambang bulan...cuma nik ajis kata kat dada karpal singh dah ada lambang bulan.

  3. Anonymous says:

    Bangang si aduka pengkhianat bangsa.-aku-
    x kan melayu hilang di dunia, tetapi hidup msti bermaruah. -pak lah-
    Daulat Tuanku

  4. Anonymous says:

    Kan GMC dah cakap ! Puak-puak kapiaq harbi ni tak akan mengaku sama sekali depa salah !!

    Walaupun Amanat DAJJAL dan Hukum Ulama depa la nei dah pijak !!

  5. Salam bro, apa nak heran dengan lidah biawak harapahdaily ni........

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.