Adik Mr Bean buat lawak bodoh cuba bohong rakyat

on Tuesday, January 19, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Ketua Penerangan PAS Ustaz Idris Ahmad memberikan kenyataan "Kerajaan BN jimat 1.3 bilion untuk gula, bazir 1 billion untuk F1" di haprak daily jelas memperlihatkan tahap kebodohan terlampau ,beliau dengan tanpa rasa bersalah mengfitnah kerajaan tentang perbelanjaan kononnya kerajaan mengeluarkan perbelanjaan sebanyak RM1 billion untuk sukan F1.

"Walaupun Kerajaan BN bangga mengatakan bahawa telah berjimat sebanyak RM 1.3 Bilion, namun rakyat sakit hati kerana dari penjimatan itu, Kerajaan telah bazirkan RM 1 Bilion dalam budget tahun 2010 untuk tujuan memajukan sukan F1 yang bukan melibatkan kepentingan atau faedah semua rakyat." -haprak daily


Itulah kenyataan beliau yang mengharapkan rakyat percaya pembohongan dan fitnah kerajaan membazirkan wang hanya semata mata sukan F1. Sedarkah beliau sukan ini dibiayai oleh syarikat syarikat korporat?Sedarkah pembiayaan di bayar oleh Air Asia dan Naza :klik sini dan sini

The FIA said the team principal will be leading Malaysian entrepreneur Tony Fernandes. The 45-year-old set up Asian budget airline Air Asia and, with a net worth of US$220 million (RM770.57 million), is Malaysia’s 15th richest man, according to Forbes Malaysia 2009 rich list.

Investors in the new team are Air Asia co-founders Datuk Kamarudin Meranun and Fernandes as well as SM Nasarudin SM Nasimuddin of Naza.



Sila beri bukti jika benar benar kerajaan yang menaja RM1billion jangan kamu yang sedia bodoh sanggup memperbodoh dan meremehkan minda rakyat. Belia berniat jahat dengan mengeluarkan kenyataan sebegitu rupa supaya membangkitkan kemarahan rakyat.

Buat pembaca ,inilah salah satu contoh bagaimana pemimpin PAS membuat fitnah dan berbohong kepada masyarakat secara terang terangan.Mereka hanya pandai membuat kenyataan namun tidak memberikan bukti dan fakta yang jelas.Pisau mencabar agar beliau memberikan bukti atau beliau sepatutnya meletak jawatan jika gagal memberikan bukti.

Buang saja gelaran ustaz jika yang keluar dari mulut kamu hanya najis najis yang mengotorkan hati rakyat. Buang saja ketayap dan jubah kamu kerana memalukan alim ulamak lain.

Bohong,Penipu,Fitnah,Menghasut & Samseng itulah PAS


sumber : pisau.net


4 Responses

  1. Anonymous says:

    setuju dengan pisau, deris buang saja gelaran ustaz. pemimpin pas banyak yang pandai mengkritik, tapi habuk pun tarak.....

  2. Yie says:

    Mereka ni kritik stakat lepas di mulut je.. Tapi bangang ngn bebal tahap setan.. Dulu kata putrajaya membazir, skrang duk gila nak duduk di putrajaya kalau dpt memerintah.. Kata KLCC bazir, sekarang duk bangga plak. Kan bebal tu. Pemikiran sempit. Buang je kopiah tu, buak rambut pacak.. Bodoh punya ustaz..

  3. Hamba Allah yg brmaksud pahlawan berkuda says:

    kadang2 kita pun pelik. kenapa melayu berbalah sesama sendiri...jika kita lihat semua ini adalah kerana mengikut hawa nafsu.. tidak mengikut Al-Quran dan sunnah.. tidak pelikkah kita orang islam yg memerintah tetapi tidak mengikut Al-quran dan sunnah..
    Mungkin ade yang kata xboleh buat sebab penduduk berbilang bangsa dan agama. Itu adalah alasan orang yang jahil tentang sejarah.kerana sejarah terdahulu telah menunjukkan bahawa ianya boleh dilaksanakan bahkan dengan kaum yg telah disebut didalam Al-quran iaitu bani israel dan nasrani.malah yg peliknya knpa nak guna cara pemerintahan barat.padahal Islam itu datangnya dari Allah dan ianya meliputi segala aspek.adakah malaysia masih dijajah.. kata merdeka..ini adalah kerana sekiranya mereka mengikut al-quran dan sunnah.ianya akan trkena pada batang hidung mereka sendiri.dan mereka kata mereka ikut lunas islam,tpi hnya sebahagian.walhal kita kena ikut 100 peratus cara islam.ada pula yg brkata kita buat sikit2.ya betul sikit tpi dah lebih 50 thun diperintah oleh org islam kenapa tak dibuat hukum hudud lgi.mngkin ada yg kata xak sesuai,tpi kata kna fitir balik sapa yg suruh buat bukankah Allah tuhan yg menguasai segala sesuatu dan mengetahui segala sesuatu. adakah kita nak menyangkal perintah Allah itu yg termaktub didalam Al-quran..jadi wahai manusia yg mempunyai akal yang waras fikir2kan lah..krana ianya jelas tan ada bukti didalam Al-quran .. lainlah klau anda tidak percaya dengan Al-quran..maksudnya anda bukan muslim.

  4. Anonymous says:

    hahahaha ini lah stetmen bangang penah aku tgk...sekolah kt mane tuh

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.