Putera UMNO membawa pulang Puteri

on Saturday, November 1, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



"USAHA MURNI DATUK AZEEZ RAHIM"

Pujian harus diberi kepada Datuk Azeez Rahim(Putera UMNO) kerana usaha murni beliau yang telah melakukan 'misi menyelamat' ke atas rakyat negara ini yang hidup bermasalah diluar negara.

Nak harap 'Tua UMNO' dah nyanyuk. Nak harap 'Wanita UMNO' dah nenek. Nak harap 'Pemuda UMNO' takut..debat. Nak harap 'Puteri UMNO' tak bolehlah takut nanti tim penyelamat juga tak balik. Jadi UMNO beruntung kerana ada Putera UMNO dibawah pimpinan Datuk Azeez.

Sebelum ini Datuk Azeez telah berjaya menyelesaikan masalah wanita kita yang berkahwin dengan rakyat Pakistan.

Manakala 2 hari lepas beliau telah berjaya melakukan misi membawa pulang Noor Fadilah Ahmad yang tinggal di Indonesia kerana lari mengikut lelaki warga negara tersebut.berita sini

p/s Penulis melihat langkah murni Dato Azeez ini harus dijadikan usaha berterusan UMNO membantu menangani masalah rakyat . Syabas Dato Azeez dan harap selepas ini Sekretariat ini akan melakukan lagi bakti untuk rakyat .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.