APA KEJADAHNYA TOKONG DAP SALAHKAN UMNO BILA NASRUDIN TANTAWI BALUN PROJEK TEROWONG ?

on Thursday, August 7, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment





Mengapa nama UMNO dipetik Guan Eng bila Nasrudin Tantawi balun projek berbilion terowong DAP ??  Itu MP Temerloh itu orang UMNO ke  ?? Jawab la sendiri projek tanpa runding terus tu ...

Sial betul CInabeng ni ...hang pa create   projek berbilion lepas  tu tuduh UMNO bila bergaduh sesama sendiri ..

Mentaliti Asal semua salahkan UMNO ...




Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang menyatakan rasa terkejut terhadap kenyataan anggota Parlimen PAS Nasruddin Hassan yang membangkitkan isu projek terowong RM4.63 bilion yang dikatakan diberi secara rundingan terus.

Dalam kenyataannya hari ini, pejabat Lim Guan Eng itu menyifatkan serangan itu “menggunakan taktik kotor Umno untuk membuat fitnah-fitnah jahat” padanya.

Kenyataan yang dihantar oleh pegawai khas ketua menteri itu, Nor Diana Mohd Zabidi itu bagaimanapun tidak menjawab secara langsung perkara dibangkitkan wakil rakyat Temerloh itu.

“YAB Lim Guan Eng akan menjawab tuduhan tanpa asas tersebut dalam satu sidang akhbar yang dijadualkan berlangsung esok pada jam 12 tengah hari di Pejabat Ketua Menteri, Tingkat 28, Komtar, Pulau Pinang,” menurut kenyataan itu.

Nasruddin (atas) membangkitkan bagaimana Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim “dibantai teruk” dalam isu Lebuh Raya Kidex sedangkan projek terowong bawah dasar laut itu tidak pula disentuh.

Bekas ketua Pemuda PAS itu mempersoal di mana suara pemimpin Pakatan Rakyat yang selama ini menentang amalan rundingan terus dalam projek kerajaan.

Nasrudin juga berkata, projek itu dijangka akan menyebabkan kesesakan lebih teruk di Pulau Pinang serta membangkitkan kemampuan Pulau Pinang membiayainya ketika bajet defisit terus dicatat untuk tahun keenam.

Isu Kidex antara hujah digunakan PKR untuk menggantikan Khalid dengan presiden parti Datuk Seri Wan Azizah Ismail sebagai menteri besar Selangor.


One Response

  1. Anonymous says:

    Dasar Yahudi mmang suka salahkan orang lain....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.