PM Malaysia dipuji urus & bincang sendiri #MH17 dengan pemberontak @NajibRazak

on Tuesday, July 22, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



 - Duta Besar Rusia ke Malaysia, Lyudmila Vorobyeva memuji kerajaan Malaysia yang mengambil sikap terbuka dan neutral dalam mengendalikan isu tragedi menimpa MH17.

Menurutnya, lebih menarik perhatian dunia apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri menguruskan dan menuntut hak kerajaan Malaysia menerusi perbincangan terus dengan pemimpin kanan pemberontak pro-Rusia, Alexander Borodai. - UTUSAN ONLINE


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Jika Ukraine terlibat mnembak jatuh pesawat mh17..saya yakin Israel juga terkait...kenapa mereka memilih pesawat Mas milik Malaysia utk djadikn mangsa krn kes Mh370 masih segar diingatan masyarakat dunia..dan tiba2 dunia dkejutkn dgn mh17 sekali lg melibatkn pesawat Mas milik Malaysia..dan Israel brjaya mengalih perhatian dunia untuk menganyang Gaza habis-habisan selepas Israel gagal mndapt simpati dari masyarakat antarabangsa..Ukraine juga mungkin mengambil peluang ini supaya dunia memberi tekanan pd Russia dan pro Russia supaya dpt menstabilkn negaranya semula sbb itulah pesawat itu ditembak jatuh di kawasan konflik dan sehingga kini amerika dan kuncu2nya masih tidak mnunjukkn bukti bahawa Russia dan pro pemisah Russia mnembak jatuh pesawat Mas..Malaysia juga bgitu lantang trus mmberi sokongan kpd perjuangan palestin sudah tntu ini xdak disenangi oleh Israel dan kuncu2nya.

  2. Anonymous says:

    Masaklah Malaysia lepas ni.


    ..tentu Israel Dan amerika Serra sekutu akan berbuat Omar lag I
    ....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.