KERANA KU NAN & PCM , GUAN ENG TIBA-TIBA MENANGIS UNTUK GELANDANGAN !! @dzainalabidin @Huan2u

on Tuesday, July 8, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Beginilahkeadaan emosi seorang  pemimpin berjiwa rakyat seperti  Guan Eng bila jumpa golongan gelandangan di negerinya .........  

Tiada kata   yang mampu diungkap oleh beliau yang melihat sendiri keadaan rakyatnya yang terbiar walaupun pernah suatu ketika dengan  bangga mengisytiharkan negeri ditadbirnya sudah Sifar Kadar Kemiskinan ...

Jika tidak kerana tuduhan   Naib Presiden PCM Huan Cheng Guan di dada akhbar  yang membangkitkan golongan gelandangan di PP  dan juga   isu gelandangan yang disuarakan Ku Nan di Kuala Lumpur , sudah tentu Ketua Menteri berjiwa rakyat yang sudah mentadbir lebih 6 tahun   ini tidak mengetahui akan kesusahan golongan ini di negerinya . 




Hari ini beliau telah membuktikan kepada rakyat P.Pinang  dengan turun padang sendiri bertemu golongan ini walaupun  berdepan kritikan  kerana baru sahaja turun bantu mereka  .







***  Tahniah kepada PCM yang bikin Tokong DAP terpaksa berlakon teriak /menangis  ..setakat pendedahan isu gelandangan oleh akhbar ternyata tidak menjadi kudis pun untuk dirinya melainkan mau kasi hantam kaw-kaw !!! 





2 Responses

  1. Anonymous says:

    Air mata darah sudah keluar oooo...

  2. Anonymous says:

    Kah..Kah..Kah..

    Apek?

    Camry,Mercdis kasi jual..

    BANGLO kasi ROBOH bikin SEMUA APARTMENT..Kasi lumah..

    Lu bapak , BINI kasi pencen..Kasi lain olang jadi MP..

    itu time WA CAY LU!

    LU nangis ini time..MMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAnyak TIPU !!!!!!!!!!

    Lancia@

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.