Pak Janggut pengkhianat diburu Polis bawah Akta Hasutan !

on Tuesday, September 3, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments




- Sasterawan Negara yang juga aktivis Bersih, A. Samad Said diminta polis supaya menyerah diri bagi membantu siasatan berhubung isu pengibaran bendera Sang Saka Malaya dalam satu program ceramah baru-baru ini.
Difahamkan, beliau dikehendaki bagi membantu siasatan kes di bawah Akta Hasutan.
Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, tiga individu dikehendaki bagi siasatan kes itu dan dua daripadanya iaitu Adam Adli Abdul Halim dan Hishamudian Rais telah ditahan polis malam ta


7 Responses

  1. Anonymous says:

    Apakah yg sebenarnya dalam kepala otak mereka2 ini....!!

  2. Anonymous says:

    hek eeleh..kalau takat tangkap lepas tu tak dak apa-apa tindakkan baik tak payah bising2..si babi ADAM ADLI TU DAH BERAPA KALI MASUK DALAM???ADA DIA KESAH???ADA DIA TAKUT????lancau semua tu..

  3. Anonymous says:

    Itu kerja mereka,cari rezeki.....minyak dah naik harga tentu barang lainpun melambong harganya.Tentu mereka dapat upah lumayan....aku rasa adam tu dah jutawan jalanan kot.Kerja mudah tak perlu habis belajar.....tak ada ijazah pun boleh hidup mewah.Sebab tu ramai yang tak malu kerja dengan Anwar.....lubuk duit tuuuuuu!

  4. Anti-MelayuBacul says:

    Si Samad 'Jangelot' ni dah kecut teloq nya. Berani buat beranilah tanggung Beb....kakahkahkahkah....

  5. Anonymous says:

    Tangkap cukur kasi botak...taruk tatoo tiga bintang kat kepala ataih bawah...baru dia ada akai....

  6. Anonymous says:

    Tawar reward 10K kat dia kalau serah diri..berlari lari datuk dia ke balai..

  7. Anonymous says:

    TOK, BERTAUBATLAH; ALLAH SWT MAHA PENGAMPUN!! Kalau Tok dah NYANYOK; kami paham! Tak payahlah ikut si sekoq lagi si NYANYOK budin-fikir-dia-james bond INGGERIS-pala hotak-betul tu, yg. ingat dia 'teror' sgtlah tu! Si mungkin-rent-boy-muka-macm-penagih-dadah sekoq lagi tu pun sama!

    KDN dan juga JAKIM/JAWI, mesti juga masuk campur! Sebab penghinaan ke atas BENDERA JALUR GEMILANG tercinta kita, bukan saja mengancam Raja-Raja Melayu, PDRM serta keselamatan dan kedaulatan negara, tetapi mengancam Islam/umatnya, yg. juga dilambangkan oleh Jalur Gemilang kita.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.