HOT ! KEMATIAN ANGGOTA POLIS OPS CANTAS JADI BAHAN LAWAK MACAI PAKATAN !!

on Tuesday, September 24, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Pengorbanan anggota keselamatan Polis yang menjaga keselamatan negara terutama dalam OPS Cantas khas terus diperlekehkan dan dihina .

Terbaru seorang anggota Polis berasal dari P.Pinang terkorban ketika bertugas disebabkan  hentakan batu oleh penjenayah . Tetapi berita kematian arwagh  menjadi bahan lawak di facebook oleh tora-tora tua di bawah ini .







Nyawa anggota polis ini  tak  ada nilai ka ??  Polis pun manusia.. Polis pun insan biasa.. Polis pun ada perasaan.. Polis pun ada keluarga.. Ada anak bini..

Tolong hormat la sikit  ! Kalau jadi kepada keluarganya sendiri baru padan muka !


- Seorang koperal polis maut ketika bergelut untuk menahan seorang suspek dalam Ops Lejang di Taman Teknologi Cheng di sini, hari ini.

 Dalam pergelutan itu, Kpl Zal-Azri Abdul Somad, 31, dari Bahagian Risikan Jenayah (D4), Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka, cedera di kepala dan mati di tempat kejadian.

 Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka ACP Raja Shahrom Raja Abdullah berkata Zal-Azri menyertai operasi itu bersama seorang pegawai dan tiga anggota lain dari bahagian itu untuk menangkap sekumpulan lelaki yang disyaki cuba mencuri besi buruk di sebuah kilang di Kawasan Perindustrian Cheng awal pagi ini. Polis berjaya menahan tiga lelaki masing-masing berusia 17, 22 dan 23 tahun dan kira-kira pukul 8.30 pagi, seorang daripada suspek itu cuba melarikan diri.

 "Zal-Azri cuba menahan suspek berusia 17 tahun itu dan berlaku pergelutan antara mereka menyebabkan anggota kami cedera di kepala," katanya kepada pemberita di sini hari ini. Raja Shahrom berkata suspek yang dapat melarikan diri selepas pergelutan itu, berjaya ditahan di Krubong pada pukul 10.50 pagi ini. Beliau berkata serbuan ke kawasan kilang itu dibuat setelah polis mendapat maklumat tentang sebuah lori curi yang digunakan untuk kegiatan mencuri besi buruk berada di kawasan itu.

 Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh dan Seksyen 379 Kanun Keseksaan kerana mencuri.

 "Zal-Azri telah berkhidmat selama 15 tahun sebagai anggota polis dan baharu dua bulan ditukarkan ke bahagian itu berdasarkan perkhidmatan cemerlangnya sebelum ini di Alor Gajah," katanya. Raja Shahrom berkata Zal-Azri yang berasal dari Pulau Pinang meninggalkan seorang balu dan dua anak.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Nak lagi ke warga PDRM/tentera pangkah parti PAS/PKR/DAP kalau dah di hina begitu rupa?. Andai kalau cinabeng yang mati, kena pulak yang ganster yg pulun orang melayu, habis rata ke jaja keluarga si mati dalam laman social. Orang melayu tak sedar lagi ke?

  2. Dyll says:

    Pelik dan hairan tengok perangai sesetengah org Melayu sekarang ni. Semakin ramai bijak pandai semakin bercelaru pulak otak mereka. Apa lagi yg belum puas hati hidup didunia / diMalaysia ini. Hidup dah aman damai, nakkan pulak huru hara, PM dah Melayu nakkan pulak Cina. Apa lagi yg org Melayu hendak sebenarnya?????????

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.