Anwar kantoi cuba kaitkan Najib dalam Projek IC

on Friday, September 20, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan dakwaan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa kerajaan sedia ada masih meneruskan pemberian kerakyatan kepada warga asing.
 
Menurut Najib, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sendiri telah menyatakan bahawa kerajaan tidak pernah menjalankan apa-apa projek sulit.
 
“Tak ada projek sulit yang kami lakukan dan apa-apa projek sulit adalah mengikut undang-undang negara dan dibuat berdasarkan perlembagaan negara kita,” katanya.
 
Anwar hari ini memberitahu Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI), pemberian kerakyatan kepada warga asing atau lebih dikenali dengan jolokan Projek IC tidak wajar dipertanggungjawabkan kepada Tun Dr Mahathir semata-mata.
 
Menurut Anwar, projek berkenaan diteruskan ketika era Tun Abdullah Ahmad Badawi dan Najib.


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Tu dia... si pembohong dah membohong dan memutarbelit lagi... blum tbuka hati nak bertaubat ke gay tua kutuk ni...???

  2. Anonymous says:

    Apa yg aku faham kat sini bukan Anuar kaitkan seorg individu (PM) shj. Dia kaitkan semua PM dari Tun Razak sampai PM sekarang Najib. Maknanya project IC ni dah bermula dari bapak Najib hingga ke Najib sekrg.

  3. Anonymous says:

    kalau bukan kaki kencing
    bukan anuar lah namanya.....
    dia nak kaitkan semua org
    kita tggu dan lihat jer sapa yg akan kena akhirnya nnt

  4. Anonymous says:

    kalau mcm tu anwar, dinasti lim dan dinasti singh pun mangsa projek ic lah, kena terimalah bahawasanya korang telah mendedahkan latarbelakang kepengkhianatan korang sendiri terhadap kebaikan hati pemimpin negara ini..ptuiihhhh

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.