HOT ! PENDEDAHAN MACAI PAKATAN MENCARUT , MAKI HAMUN PEMIMPIN KERAJAAN !!

on Tuesday, August 20, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

1. MiM pasti kita akan terkejut dengan cacian dan penghinaan facebookers kaum Cina yang pro-DAP di dalam beberapa Facebook. Di antaranya ialah cacian jijik Facebooker di bawah. Sila baca printscreen :



2. Facebooker ini menulis :
my house dogs better than him
3. Cacian jijik ini adalah contoh daripada banyak lagi komentar kotor yang berleluasa di dalam Facebook yang selama ini digunakan oleh penyokong DAP dan pembangkang untuk menanam perasaan benci  pengguna Facebook terutamanya kaum Cina terhadap pemimpin UMNO dan kerajaan BN.

4. Antara yang dicaci seperti komen di atas ialah Tun Dr Mahathir Mohamad, negarawan Malaysia yang banyak berjasa kepada negara.

5. Komentar itu boleh dibaca di dalam Facebbokhttps://www.facebook.com/Jennythesexy di mana entrinya adalah foto Tun M yang diambil secara candid dan boleh disalah anggap oleh facebookers.

6. Yang peliknya ialah alamat facebook itu ialah Jennythesexy tetapi berkemungkinan ditukar fungsinya selepas mendapat ramai pengikut. Ianya ditukar ke 1,000,000 Chinese don't want MCA to represent the Chinese.


7. Di bawah pula adalah beberapa komentar yang berbau penghinaan, mencarut, mencaci dan sebahagian besar daripadanya adalah kaum Cina yang pro-DAP.  MiM pasti kita semua akan marah apabila Cina pro-DAP itu mencarut 'muka butuh', 'f__k face', 'ugly old bastard' dan macam-macam lagi penghinaan.

8. Inilah moral jijik sebahagian daripada penyokong pembangkang yang mulut celupar dan menggunakan media sosial untuk menyebarkan perasaan benci yang amat sangat terhadap pemimpin UMNO dan kerajaan BN.

9. Dan MiM yakin, modus operandi buruk ini telah lama digunakan terutamanya oleh Red Bean Army DAP untuk menipu rakyat supaya tidak berterima kasih dan tidak menyokong keajaan BN.

10. MiM sertakan sekali alamat Facebookers biaDAP itu untuk anda sekalian. Terpulanglah...

a.




b. 





c.





d.





e.





f.





11. Malangnya, tidak ada sesiapa pun dalam pihak BN yang monitor dan memantau sarang-sarang tempat menghasut dan mencarut ini. Akibatnya, ramai kaum Cina yang termakan dengan hasutan dan tidak diberikan alternatif lain yang menceritakan perkara positif tentang kerajaan BN.

12. Yang lebih memudaratkan ialah selain daripada individu-individu yang taksub kepada DAP dan pembangkang, pembangkang mempunyai jentera cybertroopers yang bekerja sepenuh masa dan kerja mereka fokus untuk menjatuhkan kredibiliti UMNO, BN disamping mencanangkan perasaan rasis, chauvinis dan benci di dalam rakyat Malaysia terutamanya kaum Cina.

13. Dan mereka tidak lokek wang untuk memperkasakan pengaruh pembangkang di dalam alam maya ini. Lebih-lebih lagi apabila para penganalisis politik sependapat mengatakan bahawa alam maya dan media sosial ini adalah platform terpenting untuk menentukan sokongan rakyat pada parti-parti politik pada PRU14 yang akan datang.

14. Kerana itu MiM berharap agar kepimpinan tertinggi UMNO dan BN supaya bersegera menyediakan jentera cybertroopers yang lebih mantap dan bekerja sepenuh masa di bawah potfolio Media Sosial yang diiktiraf sebagai satu entiti berasingan yang sama pentingnya seperti potfolio Penerangan, Ekonomi, Kebajikan dan Politik di dalam hieraki Majlis Tertinggi UMNO dan BN.  

15. Bloggers, Facebookers dan Cybertroopers pro-BN mesti disatukan di dalam potfolio ini untuk memastikan kelancaran strategi dan pemfokusan tugas yang lebih seragam dan berkesan. Hal ehwal, keperluan dan kebajikan pejuang-pejuang siber pro-BN ini juga dipelihara oleh potfolio ini.

16. Realitinya, jika modus operandi kotor seperti di dalam Facebook di atas dan dalam Facebooks, blogs, twitters, instagram dan pelbagai lagi yang pro-pembangkang dibiarkan terus berleluasa tanpa pemantauan,  MiM khuatir UMNO dan BN akan kalah lagi teruk pada PRU14 yang akan datang.

17. Dan 'peperangan dalam alam maya' ini sudah berjalan dengan hebatnya, 24 jam 7 hari sejak BN diumumkan menang pada PRU13 yang lepas !

sumber : DR MIM





*** GPB sokong & setuju cadangan Dr MIM supaya  segera disediakan jentera cybertrooper pro  kerajaan untuk melawan serangan kotor , jijik , maki hamun RBA di facebook . 




One Response

  1. Aiiii...kata peruntukkan berjuta-juta dengan UMB kepala lancau apa lah.BN Youth CyberTracktor apa lancau semua tu buat hapa.Takkan main telor atau cari pantat dalam Facebook kot.Memang tak berguna betul CyberTrompah BN ni.Duit lesap berjuta-juta tapi satu haram kerja pun tarak.

    Takkan nak harapkan cybertropers sukarela yang percuma jugak buat kerja-kerja ni.Diorang pun ada komitmen lain jugak.Dah tu satu sen pun tak dibayar.PtuiiiHHH...!!!!!

    BN CyberTracktor aku tengok banyak yang LEMBAB IT.PtuiiHHH...!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.