Terkini ! Nazri buat kejutan tak pertahan MT UMNO !

on Saturday, August 17, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments


 - Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz memutuskan untuk tidak bertanding mana-mana jawatan termasuk Majlis Tertinggi (MT) UMNO pada pemilihan parti itu Oktober ini.

Beliau berkata, keputusan tersebut dibuat bagi memberi peluang kepada muka-muka baharu untuk membarisi kepimpinan UMNO sekali gus diharap memberi suntikan idea lebih segar kepada parti.

Mohamed Nazri yang juga Ketua UMNO Bahagian Padang Rengas berkata, beliau mahu menumpukan usaha untuk memantapkan parti khususnya di peringkat bahagian demi memastikan kemenangan pada Pilihan Raya Umum Ke-14.

"Saya lebih rela tidak memegang jawatan dalam parti, tetapi untuk bekerja dan menang dalam pilihan raya untuk parti," katanya selepas Majlis Rumah Terbuka Riang Ria Aidilfitri di Pusat Industri Kecil dan Sederhana (IKS) Lubuk Merbau di sini malam tadi. -


7 Responses

  1. Anonymous says:

    Tak mempertahankan atau tak mampu nak pertahankan?

    Baru kau tahu siapa kau dan siapa suara blogger. Elok kau letak jawatan dari menteri lagi bagus.

  2. Anonymous says:

    Bila tak hirau pndgn org lain, keluar terus pun bagus.

  3. Dia ni bukan saja patut tarik diri dari Majlis Tertinggi, tetapi juga patut letak jawatan menteri. Menteri Pelancongan dan Kebudayaan apa kalau mulut cenonet macam tu. Budaya apa yang dia tunjuk, budaya macam mana yang anak dia anut? Memalukan Melayu dan Malaysia saja!

  4. akmal says:

    Ceh, kau nak memenangkan parti ? Apa yang kau buat sekarang ni dah boleh menjatuhkan parti. Dasar bodoh sombong macam jahanam...

  5. Anonymous says:

    sure akan kalah ...undi paling sikit

  6. Anonymous says:

    Allhamdulillah..ELOK LA PUN.High time dah..

  7. Anonymous says:

    berambus terus lagi bagus...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.