TERKINI !! Video versi budak Cina jerit & maki pekerja KFC !!

on Friday, February 10, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments








Ini merupakan video kedua di upload yang telah diedit oleh penyokong budak Cina ini  untuk menunjukkan pekerja KFC yang kurang ajar .

Tetapi kalau diperhatikan budak cina terbabit lagi kurang ajar hingga membangkit kemarahan budak Melayu di dapur . Mujurlah ditenangkan oleh rakan-rakannya yang menyuruh bersabar dengan cercaan budak biadap  ini .

GPB yakin dalam video pertama yang menunjukkan semua pekerja KFC keluar dari dapur mereka menuju budak Cina terbabit sudah tentunya perkataan berbaur perkauman  hingga membangkitkan kemarahan mereka .

komen saksi yang di KFC I -City mendakwa budak cina terbabit memaki Cibai Punya Melayu 


6 Responses

  1. cikgu rokiah says:

    tentu bersebab bebudak kfc keluar dari dapur / kaunter .... takkan saje2 kan....

  2. SIAPA YANG MEMPERJUANGKAN NASIB PEKERJA MELAYU INI. MANA PERGINYA PERKASA DAN NGO-NGO MELAYU.

  3. Dan pelanggan Cina tu sapa yang sokong? DAP!! PAS x nak sokong pekerja Melayu tu ka? Takut nak lawan cakap towkay DAP?

    SETELAH DITELANJANGKAN DI LEMBAH PANTAI, NURUL IZZAH LARI KE SINGAPURA!! Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

  4. JanganGadoh says:

    Melayu ni bangsa penyabar tapi ada hadnya.. Tentu dasyat sungguh kata2 pelanggan tu sampai budak melayu itu tak tahan.. Kalau setakat kata 'bodoh, lembab, ok lagi kot.. Tapi kalau dah main caci bangsa, siapa boleh tahan beb..

  5. Anonymous says:

    mulut kurang ajar mmg patut pun dia kena penendang pada sesiapa tolong budak kfc ni sekiranya dia diberhentikan kerja mmg betul pelanggan selalu betul tetapiada juga pelangan otak tak betol cakap main sedap mulut aje sapa bleh tahan telinga aku pun berdesing kalau dengar dia maki macam la lapaq sangat kfc pi la tang lain pun ada lagi kfc dah tau orang ramai

  6. Anonymous says:

    bila kena cina kata kat melayu tak racist ...tapi bila melayu kata kat cina racist....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.