SAMM tanya apa sumbangan blogger pro kerajaan kepada sukan tanahair ?

on Tuesday, November 29, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Bila panas isu gambar Apek yang didedahkan  blog hiburan (di pickup juga blogger pro UMNO )  dan kebetulan pulak skuad Harimau Muda tewas 2 -3  kepada Bahrain yang memang  bermain  kasar hingga mengakibat ramai kita cedera.

Tapi SAMM  cuba politikkan isu kekalahan skuad Harimau Muda ini dengan menuduh blogger Pro UMNO dalang burukkan skuad muda negara ini. Selepas itu tanya pulak apa sumbangan blogger kepada sukan tanahair .

Kalau SAMM cuba nak tarik sokongan penyokong fanatik Harimau Malaya , apa kejadahnya pulak blogger politik  pro UMNO  dipersalahkan ?   GPB dan ramai lagi rakan2 blogger  semuanya sayangkan skuad Harimau ini dan sentiasa menghangat perlawanan pasukan kita ini di blog .

Tentang sumbangan ?? , GPB nak tanya apa  sumbangan SAMM pulak  kepada bola sepak negara ? Entah pergi stadium pun tak ,  maklumlah hanya sibuk  melalak di ceramah saja  .



Sikap sesetengah pihak termasuklah blogger yang penyokong kerajaan dan juga akhbar Kosmo yang menghina pasukan kebangsaan setelah kekalahan kepada Bahrain adalah sangat tidak wajar. Blogger Umno tersebut telah menyentuh peribadi salah seorang pemain kebangsaan manakala akhbar kosmo dalam tajuk utama sukan hari ini mengatakan "Harimau Malaya memalukan negara".


Apakah sumbangan blogger dan juga penulis akhbar Kosmo ini kepada sukan tanahair sehingga tergamak berkata demikian? Pasukan Harimau Muda Layak ke peringkat kumpulan kelayakkan sukan Olimpik juga sebenarnya telah membuktikan pasukan ini adalah produk terbaik negara. KLIK DI SINI


One Response

  1. Merahnya Saga says:

    Jangan lupa apabila Harimau Muda seri dengan Singapore. Haji Anwar si Misai Kontot suruh rombak semua Pegurusan Bolasepak.

    Bila menang pingat emas mengalahkan Garuda Muda, sepatutnya siMisai Kontot rombak keseluruhan PKR.

    Paling sesuai siSAM ketot dilantik sebagai Ketua Pasokan dan Penjaga Gol baru ngam. Pasti hebat! bayangkan aksi2 yang tak pernah kita tonton. Bukan setakat pecah panggung. Lubang juboq pun boleh pecah.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.