PANAS ! Pengakuan berani bekas isteri tentang sikap jantan totok PAS !

on Thursday, November 24, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Apabila GPB memuatkan artikel mengenai seorang jantan PAS  bergelar suami yang mana sanggup menceraikan isterinya jika memangkah UMNO di facebooknya  , ada seorang bekas Muslimat PAS telah menghantar komen ke blog GPB .

kisah seorang ustazah dipukul suami.. KLIK DI SINI

Di bawah ini merupakan pengakuan beliau tentang pengalamannya berdepan sikap seorang suami hidung belang & berkopiah putih yang menyokong taksub PAS . Kepada anak gadis luar sana  , kalau pilih lelaki taksub PAS, macam ini la mungkin jadi kepada anda.



Jantan Pas mmg jantan sial dan gila betina. Kalau ada ibu tunggal, mereka hina, xkan tolong, tapi pantang nampak anak dara berdahi licin. Memang jantan sial. Bila dah ceraikan isteri, xnak beri nafkah. Si isteri terpaksa naik turun mahkamah syariah tuntut nafkah utk anak2.


Dan si jantan ni senang2 fitnah kata bekas isteri tu nusyuz, derhaka, perempuan jalang dan lain-lain. Bila anak2 yg dijaga bekas isteri tu nakal, dia kata, itulah hasil didikan ibunya yang jahat.


Tapi bila anak tu dah besar, jadi orang berguna, grad lak tu, dia mengaku itulah anaknya, dia telah bersusah payah selama ni menghidupkan anaknya. Betullah, jantan Pas mmg jantan yg x boleh dijadikan pemimpin di peringkat rumahtangga, apatah lagi di peringkat negara. Hancur lah Malaysia kalau mereka jadi kerajaan.


                                                       Bekas Muslimat Pas Yg Mintak Cerai Drp Suami, AJK Pas.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.