Naib Presiden UMNO pulak diserang fitnah Pakatan menjelang PAU 2011

on Tuesday, November 15, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Game plan Anwar dan konco-konconya nampakanya kini dalam mood menyerang UMNO . Selepas Ketua Wanita UMNO , DS Shahrizat diserang sampai diminta letak jawatan , kini giliran  Naib Presiden UMNO pulak diserang segenap penjuru media portal haprak Pakatan

UMNO merupakan parti tunjang BN perlu diburukkan semaksium mungkin  menjelang PRU 13 mengikut strategi Pakatan kerana sokongan terhadap parti ini semakin meningkat dikalangan generasi muda Melayu .


Terbaru 2 orang Naib Presiden UMNO yang juga  pemimpin kanan PM   iaitu DS  Shafie Afdal & DS  Zahid Hamidi telah  difitnah oleh Pakatan .  Zahid Hamidi dituduh menaiki jet peribadi ke  Mekah yang sebenarnya milik kawannya .

Manakala Shafie Afdal  pulak dituduh melakukan  penyelewengan dalam pemberian kontrak projek pembangunan luar bandar di Sabah.

jawapan Shafie Afdal tentnag fitnah terbaru terhadap dirinya ..



Adakah serangan ini dilakukan untuk memalukan pemimpin kanan UMNO menjelang Perhimpunan Agung UMNO hujung bulan ini ?



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.