Najib mahu komponen BN tumpu berperang dengan pembangkang

on Saturday, June 19, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Datuk Seri Najib Tun Razak meminta parti-parti komponen Barisan Nasional tumpu ' berperang' habis-habisan dengan parti-parti pembangkang dan tidak lagi bertikai secara terbuka maupun menerusi media sesama sendiri.

Perdana Menteri menegaskan hanya dengan cara ini sahaja mereka dapat membantunya menguatkan BN.Beliau membuat seruan itu semasa merasmikan Perhimpunan PPP ke 57 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Sabtu.

"Musuh kita mahukan kerusi kita.Musuh kita mahu ke Putrajaya...kita harus memastikan BN kekal berkuasa.Bagaimana saya membantu PPP jika kita tak berkuasa...tetapi PPP juga harus bantu saya.Kamu boleh membantu dengan tidak fokus tenaga pada hal dalam BN tetapi fokus di luar BN.

"Kalau kamu ada masalah dalam BN beritahu saya secara berbisik...tetapi secara terbuka kamu melawan pihak pembangkang,"katanya.


Najib berkata pihak pembangkang sendiri ada banyak masalah tetapi mereka pandai menyoroknya.-19/6/2010

Komen PB

Nampaknya DS Najib kini telah memberi isyarat kepada komponen BN agar menyerang Pakatan Rakyat secara terbuka . Najib menyedari pihak musuh kini mahu menawan Putrajaya dan BN wajib mempertahankan untuk mengekalkan kuasa. Tanpa sokongan daripada komponen BN , tak mungkin BN mampu kekal memerintah negara ini .

Komponen BN tidak seharusnya mengharapkan UMNO sahaja untuk menyerang Pakatan tetapi seharusnya bersama2 melawan mereka seperti di PP . Gerakan dan MIC harus mendedahkan kepincangan dan kelemahan pemerintahan kerajaan negeri kepada rakyat akan kembali menyokong BN .


One Response

  1. Anonymous says:

    SLM BRO..STUJU DGN DS NAJIB!..JOM TAIM TO GANYANGGGGGGG!!! YEHAAAAAAAAAAAA!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.