12 rakyat Malaysia dibebaskan dari tahanan Israel

on Wednesday, June 2, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

TERBARU:Semua 12 rakyat Malaysia dari Kapal Mavi Marmara yang ditahan Israel sudah dibebaskan pagi Rabu waktu Malaysia.Mereka kini berada di sempadan Jordan.Mereka dibawa menaiki bas melintasi Jambatan Allenby di Tebing Barat masuk ke Jordan.Duta Malaysia ke Jordan Datuk Abdul Malek Aziz menyambut ketibaan mereka di situ.

Wartawan Astro Awani,Ashwad Ismail telah membuat laporan lintas langsung menceritakan pembebasannya dari lokasi itu menerusi Awani Global pada jam 12.15 tengahari sebentar tadi.Antara lain kata Ashwad semasa serangan Israel keatas Mavi Marmara dua anggota misi rakyat Turki dekatnya telah terkena tembakan dan dia sempat menyelamatkan diri. - 12.30 tgh 2/6/2010


One Response

  1. Nasib baik Israel bebaskan rakyat Malaysia kalau tidak Naib Presiden Parti berbilang agama Mahfuz akan berangkat ke Israel untuk berperang. Dia bersama ahli-ahli tentera Kohilal akan berjihad.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.