Nasrudin Tantaik keluar fatwa ulama dilarang sertai UMNO

on Wednesday, June 23, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Kepala militan PAS,Nasharudin Hasan at-tantaik telah berfatwa kononnya golongan ulama yang sebenar tidak akan tergamak menyertai UMNO.


Beliau berkata,golongan ulama hanya layak dan harus menyertai PAS,maksud beliau jika mahu dilabelkan ulama hakiki haruslah menyertai dan bernaung di bawah Isle PAS.

Belum pun apa apa lagi,golongan ulama yang dilihat mahu mendekati UMNO telah diserang awal awal,Nasharudin cuba membangkitkan persepsi kononnya hanya PAS sajalah yang benar benar memperjuangkan Isle.

Semua orang tahu versi Isle PAS agak lain macam,mereka seboleh bolehnya mahu semua orang menganuti Isle versi PAS yang cukup gemar mengkafir dan memecahbelahkan umat.

Penganas dan militan seperti PAS harus dijauhi.Malah mereka mereka ini harus ditarbiah agar kembali kejalan yang benar.

Fitnah,caci maki,kaki pukul,merosakkan harta benda awam,pengotor dimasjid,rembat hadiah(rasuah halal),jual nama Allah,jual prinsip,ayat quran digadai,pembohong & penyangak.Bak kata segala segi yang buruk dan amat kotor memang dan datang dari aparat aparat PAS.

Cuba mengajar ulama lain agar mengikut telunjuk mereka seolah olah mahu memalitkan najis kepada ulama yang baru bercadang berdakwah didalam parti pemerintah UMNO.

Pisau sarankan agar ulama ulama yang masih bersih didalam PAS agar keluar meninggalkan parti yang kotor itu,jangan dibiarkan prinsip tergadai akibat sifat politik jalangan hakiki PAS menodai diri anda.

sumber : pisau.net


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Hasil mahsul ajaran ulama wali selipar...memgunakan ugama dan hukum semata mata untuk tujuan politik PAS...bodoh nyee huhuhuuhuu )( Tun M kata PAS use ISlam as a tool )

  2. Anonymous says:

    dalam itu serban ada sarang apa agaknya ya....

  3. Anonymous says:

    puak2 ni berckp pandai la tp hampassssssssss

  4. Anonymous says:

    lawak lawak , suka2 hati je puak2 hamaPAS ni buat fatwa , baik bubarkan majlis fatwa kebangsaan , guna fatwa pas je , senang ..

    siapa si tantawi ni ? berapa banyak buku dan jurnal antarabangsa dia tulis ? dekat saudi ada tak ulama2 besar kenal dia ?

    pun tak hairan , perangai ularmak -ularmak pas memang azalinya begitu , sesuai sangatlah dengan nama PAS - parti ajaran sesat -

    PAS ni kalau takde lagi baik , tak ada bawa faedah pun pada bangsa agama dan negara , gara2 politik Pas melayu terpecah dan bersengketa sehingga memudahkan kaum lain masuk mencelah dan menguasai ,
    kerana parti Pas lah , timbulnya fatwa kafir mengkafir yg tak pernah2 dibuat ulama2 muktabar dahulu ,
    kerana sikap parti PAS lah , Dap yg dahulunya hidup segan mati tak mahu mampu bangun dan menguasai beberapa negeri , sehingga bangsa melayu menadah muka mohon simpati pada si sepet ,
    dan parti PAS lah , yg mengaku parti islam lebih beriman dari segala manusia lain , tergadai dan tercemar imej kalimah maha tinggi 'allah' kepada bukan islam , demi meraih undi ,

    betapa murahnya harga kalimah 'Allah' dimata Pas ,

    tolak Pas , tolak pembangkang , PAS -parti ajaran sesat-

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.