Khalid Ibrahim kosongkan Parlimen Bandar Tun Razak?

on Sunday, June 28, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini menafikan spekulasi bahawa beliau berkemungkinan akan mengosongkan kerusi Parlimen Bandar Tun Razak yang dipegangnya bagi memberi laluan kepada bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim bertanding di kerusi tersebut.

"Isu besar seperti ini biasanya dibincangkan di peringkat Biro Politik PKR (Parti Keadilan Rakyat) tetapi perkara ini tidak pernah langsung dibincangkan," katanya kepada pemberita ketika diminta mengulas laporan bahawa beliau berkemungkinan mengosongkan kerusi itu selepas pilihan raya kecik Manik Urai Julai ini, bagi memberi laluan kepada Zaid bertanding sekali gus membantu memperkukuhkan PKR.

Abdul Khalid yang juga Pengerusi Perhubungan PKR Selangor berkata, pihaknya berpendapat sekarang bukan masa yang sesuai untuk diadakan pilihan raya atas apa sebab sekali pun.klik di sini

Link

MB Selangor kosongkan Parlimen Bandar Tun Razak?

PAS tidak tahu Khalid akan kosongkan kerusi Bandar Tun Razak

Komen PB

Adakah benar pengunduran MP Bandar Tun Razak TS Khalid Ibrahim selepas berakhirnya PRK Manik Urai akan berlaku ?? Ini adalah bagi memberi laluan untuk Budak Suruhan Anwar yang terbaru Pak Zaid Ibrahim untuk menjadi Ahli Parlimen bagi menguatkan parti mereka di Parlimen terutamanya bagi menghadapi Menteri JPM Datuk Seri Nazri Aziz. Kini sudah menjadi 2 orang sudah budak suruhan Anwar berasal dari Kelantan iaitu Husam dan Zaid . Jika ini terjadi lagi ,sekali lagi demokrasi di main wayang lagi oleh Anwar selepas Penanti .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.