Ketua Erdogan balik bungkus ..

on Saturday, June 6, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Nasharuddin Mat Isa berjaya mempertahankan jawatan Timbalan Presiden Pas menewaskan dua pencabar lain, Husam Musa dan Mohammad Sabu. Nasharuddin memperoleh 480 undi manakala Husam (281) dan Mohammad Sabu (261).

Sementara itu Salahudin Ayub, Datuk Mahfuz Omar dan Tuan Ibrahim Tuan Man dipilih sebagai Naib Presiden Pas pada Muktamar Ke-55 parti itu di Stadium Malawati, Shah Alam, hari ini.


Komen PB

Husam telah tewas dengan kekalahan agak besar . Bermakna ideologi puak erdogan yang berkiblatkan Anwar Ibrahim telah ditolak sama sekali oleh perwakilan PAS. Ada banyak faktor Husam kalah dalam pemilihan kali ini seperti beliau tidak sehaluan dengan Presiden PAS sendiri mengenai cadangan Hadi iaitu kerajaan perpaduan .Mungkin perwakilan telah menilai bagaimana kepimpinan PAS nanti kalau orang No 1 dan No 2 ini tidak boleh ngam dan tidak sependapat. Kalau orang No 2 ini suka melawan dan tidak setia kepada No 1 ,susah orang No 1 untuk memimpin . Husam selepas ini tidak lagi berjawatan dalam PAS ,kita tengok ke mana arah tuju Husam selepas ini....


2 Responses

  1. PARPUKARI says:

    YES BRO, HUSAM SUDAH BUNGKUS, LEPAS NI HUSAM BOLEH JADI AWEK ANWAR LA...MUAHAHHAHAHAHA

  2. Anonymous says:

    DLM PAS TAK ADA APA-APA PUN....pb SJA YG BUAT CERITA NAK SERONOKKAN UMNO KONON ADA PUAK DLM .....SOROLAH PAS TETAP PAS.....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.