Nicholas Chan permata baru sertai Red Warrior

on Saturday, January 8, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Nicholas Chan merupakan bintang muda yang bakal menjadi taruhan terbaru pasukan Red Warrior dalam Liga Super 2011. Nicholas Chan yang berumur 19 tahun berasal dari Kuala Lumpur dan merupakan anak kepada jutawan dan pemilik kelab yang beraksi dalam Liga Divisyen Satu di England iaitu Cardiff City, Datuk Chan Tien Ghee .


Sebelum ini banyak pihak memperkatakan mengenai ramai pemain bola sepak berbakat dari Malaysia beraksi di luar negara , kini Kafa pimpinan TS Anuar Musa mengambil pendekatan lebih bijak daripada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) apabila berjaya membawa pulang bakat berharga seperti Nicholas Chan itu untuk digilap di negara sendiri.




Lebih menarik lagi, bapaknya yang juga pemilik Cardif City memberikan penajaan sebanyak RM100,000 kepada Kelantan dan berjanji akan membawa pegawai, pemain dan penyokong bertuah ke Cardiff untuk bertemu dengan penyerang sensasinya, Craig Bellamy .
Syabas KAFA kerana bertuahnya mendapat penajaan yang begitu besar serta beberapa penaja lain . Jika sebuah pasukan itu berjaya dalam kancah liga bola sepak Malaysia , sudah tentu akan banyak penaja sudi menaja pasukan mereka .

Kepada bintang baru Kelantan yang beraksi di tengah & pertahanan ini , sudah tentunya beliau akan menjadi perhatian ramai peminat bola sepak tanahair dan mungkin akan mendapat perhatian skuad K Rajagopal untuk call up national team .

pernah sertai pemilihan skuad remaja West Ham & Burnley


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.