Wahabi Terus Sabotaj Islam

on Thursday, April 3, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Pope Benedict mengkristiankan (membaptiskan) seorang lelaki yang lahir Islam, secara besar-besaran di Vatican iaitu Magdi Allam ketika Easter Vigil di Saint Peter's Basilica 22 Mac lalu, Pope Benedict juga pernah menuduh agama Islam pencetus keganasan selepas dilantik menjadi Paus.

Dalam foto betarikh 6 November 2007 ini Pope telah berpimpinan tangan dengan bapak wahabi Raja Saudi, Raja Abdullah. Klik di sini, berita yang menjelaskan usaha wahabi untuk mengiktiraf Israel. Lihat juga entri di bawah ini, yang menjelaskan keinginan meluap-luap wahabi untuk membina gereja di Jazirah Arab. Satu perbuatan yang pasti akan difatwakan sebagai mengikut sunnah dan bukan bid'ah lagi. Moga Allah menyelamatkan tanah suci Mekah dan Madinah. Serta menghancurkan mazhab wahabi, qadiani dan bahai yang semuanya diasaskan oleh British Zionis untuk menghuru-harakan umat Islam. Ya Allah hancurkan khawarij dunia moden ini. Laknatkan semua penentang Rasulullah dan keturunannya. Dan kembalikan kami kepada kecintaan terhadap ahlul bait.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.