Kelahiran semula Anwar ke politik Malaysia

on Monday, April 14, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Esok dijangkakan beribu-ribu anak-anak muda Melayu akan menyambut 'kelahiran semula' jaguh gereja dan wira Yahudi bertopengkan pemimpin Islamik ini.

Yang PKRnya dengan kesamarataan antara kaum.

Yang PASnya dengan 'memperjuangkan syiar Islam'.

Lebam mata atau tidak, yang ketaranya, beribu-ribu anak muda Melayu ini sanggup menutup sebelah mata kepada hakikat betapa Anwar Ibrahim adalah budak peliharaan pihak asing untuk memadamkan api kebangkitan Islam, menamatkan 'penindasan kaum minoriti' dan menegakkan 'demokrasi tulen' cara Barat.
Beribu-ribu anak muda Melayu ini sanggup menutup sebelah mata kepada fakta betapa Anwar Ibrahim telah mencurah minyak kepada sentimen anti-Melayu di kalangan bukan Melayu, dan memperkudakan naluri orang-orang Melayu untuk memperjuang agama, semuanya agar beliau dapat melampiaskan nafsu untuk berkuasa.

Kepada penganut-penganut ajaran PAS, bukalah mata anda kepada hakikat ini. Bukalah hati anda untuk menerima hidayat. Lihat sahaja gambar pemimpin anda, Haji Abdul Hadi Awang (tiga daripada kanan Anwar Ibrahim), kini menjadi tatapan penganut-penganut Kristian di Eropah. Balaci kepada Barat untuk menegakkan 'demokrasi tulen'


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.