..

..

ALAHAI USTAZ ISMA , KALAU TAK YAKIN JANGAN TUDUH MARA DIGITAL PROKSI LOW YATT

on Monday, December 21, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments



Tersebar meluas kenyataan seorang Ustaz bergelar Haji  dari parti ISMA memuatkan kenyataan di facebook beliau bahawa MARA Digital adalah proksi kepada Lowyatt dan projek Menteri jual nama MARA.

Cukup dikesalkan  status dan sumber dimuatkan pun beliau tidak sahkan malah meminta rakan facebooknya mengesahkan . 


1 ) STATUS ayat dari sumber boleh dipercayai..(bermakna sahih & benar).
2) Tuduhan Pertama(1) - MARA Digital adalah proxy kepada Low Yatt.
3) Tuduhan Kedua(2) - Menteri pergunakan nama MARA untuk bisnes.

GPB harap Ustaz Haji ini muhasabah diri itu ..buangkan sifat hasad dengki dalam diri kerana itulah punca anda menyebar berita fitnah ini  yang belum disahkan kesahihannya . 






Ada suara-suara yang mengaitkan penubuhan Digital Mall dengan isu perkauman..jadi penjelasan saya mudah.
1) Pertama, mereka perlu faham bahawa MARA diwujudkan khas untuk MELAYU & BUMIPUTERA.
2) Peluang TIDAK DIBERI kepada usahawan Melayu & Bumiputera untuk menyewa di IT Mall yang lain-lain. Jadi kami mahu membantu & membuka peluang kepada usahawan Melayu & Bumiputera untuk turut menceburi bidang yang semakin berkembang ini.
Buat pengetahuan semua juga, pembekal/ suppliers di Mara Digital dapat bekalan terus dari negara sumber bagi memastikan harga adalah kompetitif dengan tempat lain.


9 Responses

  1. Anonymous says:

    MEKASIH benaq atas usaha YB DS Ismail Sabri yang sungguh MULIA ini!

    IsmaBANGANG ni kan dah jadi "fotsoldiers"-si Madey; mcm. PerkasaBANGANG sekoq lagi!

    Patutlah bila aku pi satu seminaq IsmaBANGANG ni, aku punya terkejut SisKEPARAT asyik diberi ruang utk. bersyarah panjang lebaq - dan bila aku kutuk SisZIONIS ni; aku disuruh DIAM pula! Ejen-ejen DIKTATOR/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH-madey dan anak BETINA bangsatnya dah MENYERAP masuk IsmaBANGANG ni!

    Maka, pedulikan GERTAKAN ekoq-ekoq PENYAMUN/PERASUAH/LANUN BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO-EJEN/KULI-CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no 1! Mahupun GERTAkan si PENJILAT-PENJILAT madey ni!

    Tengoklah PerkasaBANGSAT yg. sungguh MENCURIGAkan ini sekarang, telah ambil pula peluang utk. GERTAK dgn. BIADAP ke atas YAB PM kita sebaik isu YAB PM terserempak dgn. si SATANyahoo di UN tempoh hari, di PUTARBELITkan puak TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1!

    Lihat MailBANGKAI BABI RASIS (yg. memPERMAINkan nama “Malay” sewenangnya tapi amat ANTI-ISLAM/MELAYU)! Di - http://www.themalaymailonline.com/malaysia/article/clean-up-your-act-or-we-will-support-pas-instead-perkasa-warns-umno, Clean up your act or we will support PAS instead, Perkasa warns Umno !

    Nek Tempoyak.

  2. Anonymous says:

    masalahnye produk yg nak dijual tu...dtgnye dari sumber yg sama mcm lowyat tu...kalau dah brg tipu brg tipu jugak la....penguatkuasa kena pantau produk jualan tu...brg tu dr peniaga wholesaler cina jugak...

  3. Anonymous says:

    nama je ostat. tapi hati x betul . ostat ape duk sebar khabar angin. sumber yg boleh dipercayai tanpa rujukkan , tanpa sapa pemberitahu maklumatnya . ustaz ni lupa surah Al Hujurat ayat 6 .

    Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.

  4. Anonymous says:

    Ustaz lebih baik ajar budak-budak mengaji 'free of charge'. Usaha begini adalah afdal dan mulia.

  5. Anonymous says:

    ramai ustaz gini le ning..gila glamer

  6. Anonymous says:

    Betul APA yg Isma cakap tu.. Penjual beli barangan daripada dealer cina.Sepatutnya MARA kena buat dulu jaringan perniagaan yg diusahakan oleh melayu daripada pengimpot sehinggalah ke penjual...barulah tak dipermainkan oleh cina.

  7. Anonymous says:

    Ismail Sabri baru buat satu sebab tu banyak yang komen,ramai yang mempertikai dan ramai yang dengki. Buat banyak-banyak tentu nanti mereka tak ter komen, tak lalu nak mempertikai dan tak mampu nak berdengki hati. Teruskan dalam bidang lain juga, bukan hanya telikomunikasi.

  8. Anonymous says:

    Nama sahaja Ustaz,
    Kan Rasulullah dah bgtau jika datang kepada kamu sesuatu berita selidiklah ianya dahulu..
    Sumber mana ustaz ambil tu..sumber dari bangsa cina ke ustaz? nyatakan la sumbernya dari bangsa apa ustaz?

  9. Anonymous says:

    apa diagungkan sgt pangkat ustaz, zaman ini ustaz tak macam ustaz zaman dahulu, ustaz zaman sekarang ni tiada beza dengan budak2 rock atau mat rempit dan mat kutu simpang jalan ..akhlak, perangai, pergaulan, bercakap, bergaul, tak melambangkan cara seorang ustaZ ,

    saya sendiri jika kerja jabatan pendidikan akan dipangggil ustaz jika mengajar subjek agama, asal ada 4 thanawi ..ada diploma KUIN , atau study dekat mesir , balik ajar agama dipanggil ustaz, pakai serban jubah sikit dah dipanggil ustaz,

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.