Ali Abd Jalil biadap , nekad terus hasut rakyat jadikan Malaysia Republik

on Tuesday, December 9, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



 Aktivis Ali Abd Jalil mendedahkan bahawa kini beliau telah memiliki kad perlindungan suaka di bawah undang-undang Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan Perjanjian Dublin (perjanjian suaka).
Jelasnya, kini beliau sudah tidak lagi tertakluk di bawah undang-undang kerajaan UMNO dan Barisan Nasional serta Sultan.

“Aku tak tertakluk bawah undang undang bangs*t kerajaan UMNO dan sultan… Sini bukan Malaysia….kalo kat Malaysia polis dan mahkamah senang dijadikan anji*g kurap takda maruah..Tidak ada integriti,” tulisnya di dalam Facebook.

Ali yang melarikan diri ke Sweeden turut memberitahu bahawa Malaysia kini sedang menuju negara republik milik rakyat, dan turut menyatakan beliau akan menghasut lebih ramai lagi rakyat Malaysia.

“Kepada barua UMNO dan penjilat bont*t sultan, makin ramai rakyat Malaysia akan aku hasut untuk guling sultan Johor dan raja-raja Melayu…Malaysia sedang menuju Republik milik rakyat..hapuskan fasis dan rasis..Polis dan Mahkamah sudah tidak ada kredibiliti, sudah hilang kepercayaan rakyat,” ujar beliau lagi.

Semalam, Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Mustafa Ibrahim mengumumkan bahawa pasport blogger kontroversi, Alvin Tan dan aktivis politik Ali Abdul Jalil yang mencari suaka politik di luar negara, ditarik balik.

Menurutnya, penarikan tersebut berkuatkuasa serta merta sebaik sahaja Jabatan Imigresen menghantar surat maklumat rasmi ke alamat terakhir mereka.

“Kita tidak akan bertoleransi dengan mana-mana individu yang menghina sistem kehakiman dan raja-raja Melayu,” kata Mustafa . Sumber : FMT


6 Responses

  1. maae says:

    Budak ni bakal mati kekontangan...hebat nya menjadi tuhan !

  2. Anonymous says:

    cakap bedegar2, yang tinggal cuma lagak, macam bangga dan tidak menyesal, tapi dalam hati tuhan saja yang tau. elok2 tinggal di malaysia, ramai kawan, adik beradik, saudara mara, sekarang terpaksa merantau membawa diri sendirian. mana nak cari cara hidup macam di malaysia, aman damai... agama belum tentu lagi, akhir2 nanti berdamping syiah... megahlah sangat...

  3. Anonymous says:

    Majoriti Melayu/Rakyat akan pilih Sistem Sultan.

    , berbanding untuk Kerajaan Bontot, keraajaan BABI @ kerajaan Anarki.

    Semua sistem memang tak adil, tapi yg lebih stabil ialah Sistem Sultan.

    yakinkah anda kerajaan Presiden Bontot nak jaga Malaysia.

  4. Anonymous says:

    Tinggal pat Sweden kena main Bontot dengan Mat Saleh!!!

  5. Anonymous says:

    Kesian kat emak bapak dia.

  6. Anonymous says:

    Lucutkan kerakyatan babi ni senang! tak payah nak layann dengan babi 2 ekor ni, kepada kerajaan Malaysia kuat kuasakan lagi undang dan bertegas! pada babi2 nak lari keluar dari Malaysia di PERSILAKAN! sikit tak kesah. mati jangan bawa balik ke Malaysia kambus saja di sana!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.