Terima kasih Macai PR Selangor , undi anda bantu GIAT MARA tutup !

on Monday, January 13, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments


Heboh hari ini isu Pusat Giat Mara di Selangor ditutup gara2 dibuat atas tanah kerajaan PR .  

Bagi GPB ...jutaan tahniah ye kepada macai Melayu PR yang undi Dap - Pas -PKR di PRU13 lalu bagi membolehkan Dap runtuhkan institusi bantu anak Bangsa kita.

Ini kerana sekarang ini tanah kerajaan negeri bukan lagi untuk rakyat tapi milik mutlak macam mak bapa depa punya tanah.


Satu lagi Pusat Giat Mara yg diarah TUTUP dgn kadar segera oleh EXCO Selangor atas alasan tanah milik kerajaan negeri.






Gambar lawatan EXCO Yon Hian Wah dan wakil dari The KL and Chinese Assembly Hall bersama kontraktor yg dijangka akan mengambil alih tanah tersebut di Pusat Giat Mara Selayang... Sabak Bernam dah tutup atas arahan yg sama..... Kapar menunggu hari....

 Nampaknya semua Pusat Giat Mara yg berstatus tanah milik kerajaan negeri akan dikuburkan oleh group CINA LAKNAT INI!!!! Tlg sebarkan......

Sumber



9 Responses

  1. Anonymous says:

    bangkit.

  2. Anonymous says:

    Mungkin anak2 bangsa melayu Selangor semua masuk U belaka. Jadi tak perlu ada lagi Pusat Giat Mara kot. Tahniah lah...

  3. Anonymous says:

    Ni org UMNO..tlglah jgn heran dgn kezaliman PR..
    Kalau di Kedah dlu Madrasah yg xde buat salah apa..yg bergeran kekal tunggal pun di halau roboh oleh kuffar DAP dan Munafik PAS laknatullah.. mereka berjaya perkudakan Mufti dan putar belit isu ini sbg HALAL.. apakh stkt GIAT MARA krn BN ini satu isu berat bg mereka?

    Puas hati puak2 muda Selangor..UBAH lah.. nk sgt ubah.. Selangor Darul maksiat..

  4. Anonymous says:

    Macai yg melalak pertahan PR ni either graduated or mmg upahan PR so tak peduli la org lain susah dpt pendidikan dan kerja kelak .

  5. Anonymous says:

    ajar anjing anjing ni

  6. Anonymous says:

    Majority rakyat Melayu Selangor bukan tak sayang UMNO, sayang yg teramat sangat. Tapi sayang.... UMNO Selangor kepimpinannya dibarisi oleh mereka-mereka yang bertaraf penyangak dan punya agenda serta berkepentingan sendiri, keluarga dasn kroni sahaja. Jika UMNO khususnya kepimpinan UMNO Selangor tidak ambil ikhtibar, apa-apa yg berlaku ke atas umat Melayu nanti adalah kerana kerakusan dan ketamakan harta serta kuasa kepimpinan sendiri, Rakyat cuma mahu mereka sedar akan tugas dan tanggungjawab pemimpin kepada agama, bangsa dan negara. Rakyat sudah telalu muak dan meluat dengan barisan Khir and the Gang yang begitu angkuh dan sombong. Rakyat dah bagi isyarat, jika kamu para pemimpin mengabaikan rakyat maka akan rosak segala apa yang diperjuangkan.... bukan kerena rakyat tak mengenang budi pemimpin, tetapi pemimpin yg angkuh dan sombong kian menjauhi rakyat. Apa yg berlaku kepada Khir And The Gang, boleh juga berlaku kepada pemimpin UMNO di peringkat Nasional. Fikir-fikirkan lah.

  7. Anonymous says:

    Tahniah Selangorku!

  8. Anonymous says:

    Macai BN bab putarbelit mmg terbaik lah.....hakkktuiihhhh..!!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.